طراحی لوگو

طراحی لوگوهای مسافرتی

سفر یکی از عالی ترین تفریحات است. شما ساعتها جستجو خواهید کرد تا کسی را پیدا کنید که بگوید دوست ندارند سفر کنند و حتی بیشتر برای پیدا کردن شخصی که مقصد رویایی یا پنج نفر را ندارد در سطل زباله خود پیدا کنید. طراحی لوگویی با کیفیت می تواند افراد زیادی که عاشق سفر کردن هستند را وارد ماجراجویی های تازه ای کند. و طراحی لوگویی در حوزه مربوط سفر می تواند مخاطبان زیادی را به سمت برند شما جذب کند و حتی می تواند افراد زیادی را عاشق سفر کردن کند. و این موضوع تنها به کسی که آژانس مسافرتی دارد نمی شود بلکه به تمام کسانی که با حوزه سفر در ارتباط اند مربوط می شود. داشتن یک لوگو عالی باعث می شود تا ماجراجویان را ترغیب کند که پیش بروند و رو آن پرواز را رزرو کنند. ما در این مقاله تصمیم به بیان نکاتی درباره با طراحی لوگو در خوه سفر داریم تا شما و برندتان با استفاده از این نکات لوگو منحصر به فرد خود را طراحی کنید.

آنچه در این مقاله خواهید خواند:

چه چیزی باعث طراحی لوگو مسافرتی خوب می شود؟

وقتی به یک آژانس مسافرتی یا به یک سایت مسافرتی فکر میکنید به احتمال زیاد با خود فکر می کنید که این سایت برای رزرو کردن بلیط و کارهای سفر است. این شرکت های حمل و نقل، تجربیات جالب و وبلاگ های مسافرتی برنامه هایی هستند که باعث رزرو پروازها و یافتن محل اقامت سریع و آسان و خدمات حیوانات خانگی و کودکانه می شوند که به والدین این آرامش را می دهند تا زمانی را برای جستجوی خودشان صرف کنند. به ارزشی که این نوع شرکت ها می دهند، فکر کنید. همه آنها، به نوعی، به ما کمک می کنند تا میل خود را برای کشف جهان برآورده کنیم. لوگوهای موثر در این صنعت با خیال پردازی و ایجاد سرگرمی مخاطبان را به سمت خود جذب می کند. از این گذشته، حتی کسل کننده ترین سفر نیز حداقل کمی سرگرم کننده است. شرکت های مسافرتی می توانند صنعت خود را با استفاده از تصاویر سفر در لوگو خود، مانند هواپیما و چمدان، جذاب کنند. اما لازم نیست که فقط از این دسته تصاویر استفاده کنند. چرا که اگر تمام شرکت های مسافرتی از این نوع لوگو طراحی کنند مخاطبان نتها جذب نمی شوند بلکه دیگه از سفر کردن خوششان نمی آید. به همین دلیل آنها به دنبال برندی متفاوت از سایر برند هاست. شما می توانید با طراحی لوگوی خلاقانه مخاطب را به خود جذب کنید و خود را متمایز از سایر رقبا نشان دهید. لوگوهای غریب، انتزاعی و شوخ برای برندهای مسافرتی بسیار عالی عمل می کنند، مانند لوگوهایی که خنده دار و عجیب و غریب هستند. شما می توانید با طراحی لوگوی منحصر به فرد پلی برای مخاطبان خود شوید تا آن ها را به رویایشان برسانید.

برای مطالعه بیشتر

علاوه بر تمامی نکاتی که در این مقاله به آن پرداخته می شود، توجه به طراحی لوگو و داشتن طرحی متفاوت و خاص به عنوان نشان تجاری کسب و کار شما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. کمااینکه روند طراحی المان های مختلف هویت بصری با داشتن یک لوگوی متناسب و زیبا راحت تر هم خواهد شد. در مقاله زیر به بررسی اصول ابتدایی طراحی لوگو و فعالیت های تیم طرحی سل گرافیک در زمینه طراحی لوگو پرداخته ایم که مطالعه آن خالی از لطف نیست.

ایده های الهام بخش برای طراحی لوگوهای مسافرتی

طراحی لوگو

لوگوهای مسافرتی قابل اعتماد و مطمئن

وقتی در نیمه دنیا هستید، می خواهید بدانید که شما و عزیزانتان در امنیت هستند. اینکه ایمنی هنگام مسافرت برای شما به چه معناست بستگی دارد به اینکه کجا هستید، با کی هستید و چه کسی را به خانه منتقل کرده اید و منتظر بازگشت سالم خود هستید. لوگوهای موجود در این گروه به مسافران اطمینان می دهند که همه چیز خوب خواهد بود، غذایی متناسب با نیازهای غذایی آنها وجود خواهد داشت، هیچ معامله ای در گمرکات، بدون مشکلات تعجب آور مالیات هنگام تنظیم زندگی خود در خارج از کشور، بدون نیاز به تعویض محل اقامت در آخرین لحظه زیرا به نظر می رسد هتل مناسب حیوانات خانگی نیست و هیچ نگرانی در مورد حیوانات خانگی که در خانه با یک اتاق نشستن برمی گردند وجود ندارد.
طراحی لوگو

لوگوهای نوستالژیک

لوگوهایی با الهام از زمان گذشته برای همه شرکت ها یک انتخاب محبوب است. برای برندهای موجود در حوزه سفر، یک لوگو نوستالژیک به طور معمول به معنای لوگو است که آن را به پوسترهای جذاب هنری برمی گرداند. یا ممکن است با مسافران شخصی شود، و دلتنگی آنها را برای سفرهای جاده ای خانوادگی یا تابستانهای کودکی در اردوگاه های تابستانی جنگلی برانگیزد. مهم نیست که کدام مسیر را انتخاب کنید، یک لوگو سفر الهام گرفته از زمان های گذشته و صحبت با احساسات بینندگان در مورد سفر، باعث جذب شدن مخاطبان می شود.

طراحی لوگو

لوگوهای مسافرتی مینیمال

گاهی اوقات، بهترین انتخاب برای لوگو ساده نگه داشتن آن است. اما باید بدانید این فقط در مورد لوگوهای مسافرتی صدق نمی کند. اگر شما در هر حوزه فعالیتی نگاه کنید می بینید که خیلی از برند ها از لوگو های مینیمال استفاده کرده اند. و این به این دلیل است که این لوگو ها مفید و کارا هستند. برای یک برند مسافرتی، اگر بخواهید خودتان را به عنوان مدرن و تهاجمی مدرن معرفی کنید یا روی یک چیز تمرکز کنید، یک لوگو مینیمالیست ایده آل برند شماست.

طراحی لوگو

لوگوهایی که نوید ماجراجویی را می دهند

چرا اینقدر مسافرت را دوست داریم؟ زیرا سفر فرصتی برای ماجراجویی است. ماجراجویی ایده آل از فردی به فرد دیگر متفاوت است، اما مفهوم آن یکسان است: فرصت ترک محیط آشنا و انجام کاری که در خانه قادر به انجام آن نیستید. برندهایی که قول می دهند تعطیلات را به یادماندنی کنند می توانند این موضوع را در لوگوهای خود بیان کنند.

برای مطالعه بیشتر

طراحی یک آرم و لوگوی مناسب تنها به زمان طراحی منتهی نمی شود و موارد بسیار زیادی وجود دارد که باید پیش از آغاز طراحی لوگو به آنها توجه کرد. در مقاله زیر به یازده گام بسیار اساسی پیش از طراحی لوگو پرداخه ایم.

همانطور که در بالا اشاره کردیم لوگو یکی از مهمترین المان های هویت برند است که با نبود آن برند ضرر بسیار زیادی می بیند. اما ما در این مقاله درباره طراحی لوگو در حوزه سفر صحبت کریم که یکی از روش های جذب مخاطبان است چرا که در هر جا و مکانی می تواند بدرخشد و خود را متمایز از سایر برند ها نشان دهد. به همین دلیل اطمینان حاصل کنید که با طراحی لوگوی عالی برای برند خود مخاطبین زیادی را به سمت برند خود جذب می کنید و آنها را به مخاطبان همیشگی خود تبدیل می کنید. اما باید بدانید که تیم طراحی سل گرافیک با سالها تجربه در زمینه خلق هویت برند و خلق هویت بصری میتواند برند شما در این مسیر پر پیچ و خم یاری کند. برای دیدن نمونه کارها و ارتباط با ما از دکمه های زیر استفاده کنید.


کلیه حقوق این وبسایت محفوظ و متعلق به سل گرافیک میباشد