طراحی لوگو

طراحی لوگوی خاص

امروزه در این بازار بسیار شلوغ که همه در تلاش هستند تا خود را متمایز از سایر رقبای خود نشان دهند تنها برند های خاص و منحصر به فرد اند که می تواند این مسیر پر پیچ و خم را به آسانی عبور کنند. اما باید بدانید که این برندهای منحصر به فرد دارای چیزی خاص هستند که مخاطبان را به سمت خود جذب می کنند یکی از خاص ترین المان ها در هویت برند که باعث منحصر به فردی برند می شود طراحی لوگویی عالی و بی نقص است. ما در حال بررسی چگونگی استفاده مشاغل از لوگوهای خاص هستیم تا به مشتریان خود اطلاع دهیم که چگونه از این مسیر پر پیچ و خم عبور می کنند. به همین علت ما در این مقاله تصمیم به بیان نکات و نمونه هایی از لوگوهای خاص داریم تا به برند ها بتوانند به آسانی مخاطبان زیادی را به سمت خود جذب کنند.

آنچه در این مقاله خواهید خواند:

لوگوهای خاص با رنگ های خاص

انتخاب رنگ خاص می تواند روش آسانی باشد تا به مخاطبان خود بگویید که شما در این بازار تک و منحصر به فرد هستید. اما شاید برایتان سوال باشد که با انتخاب کدام رنگ برند خود را به یک برند خاص تبدیل کرده اید؟ برای این کار تنها کافی است تا به برند و حوزه فعالیتی خود نگاهی بیاندازید. امروز هبا نگاهی به حوزه های مختلف درک می کنید که انتخاب کدام رنگ می تواند مناسب شغل شما باشد. احتمال خیلی زیاد با رنگ های آبی، قرمز، بنفش یا سبز روبرو خواهید شد به همین علت ما به شما پیشنهاد می کنیم تا با استفاده از رنگ هایی مانند گل سرخ، فیروزه ای یا سرخابی لوگو خود را به یک طیف رنگی خاصی متمایز کنید.

طراحی لوگو

برای مطالعه بیشتر

طراحی یک آرم و لوگوی مناسب تنها به زمان طراحی منتهی نمی شود و موارد بسیار زیادی وجود دارد که باید پیش از آغاز طراحی لوگو به آنها توجه کرد. در مقاله زیر به یازده گام بسیار اساسی پیش از طراحی لوگو پرداخه ایم.
طراحی لوگو

لوگوهای خاص با معانی پنهان

روش دیگر برای اینکه به مشتریان خود بی نظیر بودن خود را ثابت کنید، کنار گذاشتن مفهومی است که باعث می شود آنها زمان بیشتری برای فکر کردن به برند شما بگذارند. این نمونه ها دارای معنای دوگانه و توهمات بصری هستند. نگاهی به لوگو Tiempo De Decision که دارای شکلی است که هم نمایانگر صلیب و هم ساعت شنی است، بیاندازید. این نه تنها یک نمایش بصری جالب ایجاد می کند، بلکه با اشاره به زمان در نام برند هم بازی می کند.

لوگوهای خاص و سرکش

ممکن است که برند شما بینظیر باشد اما شاید شما هنجار شکنی کنید و این دقیقا همان کاری است که این لوگو انجام می دهد. طراحان این سبک معتقدند که لوگوها حتما نباید تمیز و کامل باشند. برای ایجاد یک لوگو سرکش، به این فکر کنید که چگونه کمی "آشفتگی" بیشتری به طراحی خود اضافه کنید. از خطوط و اشکال ناقص استفاده کنید. لایه ای در برخی از بافتهای گران و خاص یا به معنای واقعی تر، از تصاویری مانند گل میخ و یقه استفاده کنید.

لوگوهای خاص و سورئال

اگر میخواهید تا کاملا چیزی متفاوت از این دنیا به نظر برسید بهتر است به دنبال این سبک از طراحی باشید. آنها در نگاه اول کمی سورئال هستند اما در واقع، ممکن است هیچ معنایی نداشته باشند. اما این به شما کمک می کند بیننده را از هر تصور قبلی که در مورد دنیای طراحی لوگو دارند، دور نگه دارد. با استفاده از یک طراحی عمدی و بدون منطق، شما می توانید به مشتریان خود بفهمانید که شما کارها را به روش خود انجام می دهید.

برای مطالعه بیشتر

علاوه بر تمامی نکاتی که در این مقاله به آن پرداخته می شود، توجه به طراحی لوگو و داشتن طرحی متفاوت و خاص به عنوان نشان تجاری کسب و کار شما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. کمااینکه روند طراحی المان های مختلف هویت بصری با داشتن یک لوگوی متناسب و زیبا راحت تر هم خواهد شد. در مقاله زیر به بررسی اصول ابتدایی طراحی لوگو و فعالیت های تیم طرحی سل گرافیک در زمینه طراحی لوگو پرداخته ایم که مطالعه آن خالی از لطف نیست.

هیچ راهی بهتر از طراحی منحصر به فرد و خاص یک لوگو، برای نشان دادن هویت برند شما وجود ندارد. هیچ مشتری هرگز یک لوگو خاص را فراموش نخواهد کرد که آنها را متعجب کند، قوانین را نقض کند یا به سادگی متفاوت باشد. خلاق باشید و کسب و کار خود را با یک لوگو کاملاً متمایز توسعه دهید. طراحی لوگو و خلق هویت برند شما میتواند یکی از چالش برانگیز ترین تصمیمات و اقداماتی باشد که در مسیر برندسازی مجموعه خود انجام خواهید داد. برخورداری از یک ایده مناسب میتواند شما را در بهتر طی کردن این مسیر یاری دهد. حتی گاها برخورداری از یک لوگوی عالی میتواند شما را در تاثیرگذاری بیشتر روی مخاطبان و جذب بیشتر آنان نیز یاری دهد. پس برای داشتن یک لوگوی خلاقانه تا می توانید ایده های مختلف را جمع آوری کنید و با یک طراح گرافیک حرفه ای نیز همکاری کنید تا به بهترین نتیجه ممکن برسید. تیم طراحی سل گرافیک نیز با سالها تجربه در زمینه طراحی لوگو و خلق هویت بصری برند در کنار شما خواهد بود تا به بهترین نتیجه ممکن دست یابید و گام نخست خود را محکم تر از سایر رقبا بردارید. برای دریافت مشاوره، اطلاع از قیمت ها و مشاهده نمونه کارها از طریق دکمه های زیر با ما در ارتباط باشید.


کلیه حقوق این وبسایت محفوظ و متعلق به سل گرافیک میباشد