طراحی لوگو

طراحی لوگوی رستوران

شاید با خود فکر کنید که یک رستوران تنها به یک منو عالی و یک غذای با کیفیت است اما اینها برای یک رستوران کافی نیست. بلکه رستوران شما نیاز به یک لوگوی دارد تا در میان رقبا بدرخشد و خود را متمایز از سایر برند ها نشان دهد. لوگو دومین چیزی است که مخاطبان را به رستوران بازمی گرداند و این همان چیزی است که باعث می شود تا درباره آن در همه جا صحبت شود برای مثال در شبکه های اجتماعی و وبلاگ ها مربوط به غذا. طراحی لوگو روشی است که میتواند یک رستوران را بسیار معروف و محبوب کند و از این طریق مخاطبان زیادی را به سمت برند خود جذب کند. اگرچه که غذای لذیذی را سرو می کنید اما داشتن یک لوگو عالی رستوران از آن جهت مهم است که می خواهید از شما به یادگار بماند. ما در این مقاله تصمیم به بیان ایده های جذاب برای لوگو رستوران و نکاتی درباره طراحی آن داریم.

آنچه در این مقاله خواهید خواند:

چه چیزی یک لوگو رستوران را خاص میکند؟

شاید برای شما سوال باشد که چه چیزی باعث خاص بودن لوگو رستوران می شود؟ باید بدانید که لوگو رستوران شامل المان هایی است که معمولا تمام رستوران ها از آن استفاده می کنند. این المان ها نشان دهنده هویت برند و داستان و خدمات برند است. این المان ها شامل: غذاها، مکان، سبک، شخصیت و شاید مهمترین، مشتریان شما باشد. لوئیز فیلی طراح گرافیک ایتالیای می گوید که اهمیت تفکر قبل از پرسش این سوالات به شما کمک می کند تا آنچه را که نمیدانید دریابید. شما با پرسش سوالاتی درباره المان ها طراحی از خود درک می کنید که برند شما به چه لوگوی نیاز دارد البته برای نتیجه گرفتن در طراحی باید با خود روراست باشید. با شناسایی هر تکه از شخصیت رستوران خود، که شامل جو، دکوراسیون، نوع غذا، منطقه آشپزی و قیمت است، شروع کنید. سپس، در نظر بگیرید که چگونه عناصر طراحی می توانند آن را جذاب کنند.

به عنوان مثال، گرافیک های پررنگ ممکن است برای غذاخوری های مدرن مناسب باشد، اما ممکن است برای فضای یک کافه آرام یا مکانی که سنتی تر است کار نکند. اطمینان حاصل کنید که شخصیت و هویت برند خود را در طول طراحی همراه خود داشته باشید. لوگو شما باید به مشتریان جدید کمک کند تا جذب برند شما شوند و به همین دلیل مهم است که تعیین کنید مخاطبان شما چه کسانی هستند و از چه تصاویری لذت می برند. یکی از نکاتی که باعث می شود مخاطبان زیادی به سمت برند شما جذب شوند این است که چیزی که می خواهند و به آن نیاز دارند را به آن ها بدید. این باعث می شود تا مخاطبان دریابند که شما به آن ها اهمیت می دهید و آن ها برای شما نیز مهم اند. اطمینان حاصل کنید که لوگو شما هم مانند هزاران لوگویی است که در هر جا و مکانی می درخشند و مخاطبان زیادی را جذب میکنند.

برای مطالعه بیشتر

طراحی یک آرم و لوگوی مناسب تنها به زمان طراحی منتهی نمی شود و موارد بسیار زیادی وجود دارد که باید پیش از آغاز طراحی لوگو به آنها توجه کرد. در مقاله زیر به یازده گام بسیار اساسی پیش از طراحی لوگو پرداخه ایم.

ایده هایی برای طراحی لوگو رستوران

طراحی لوگو

لوگو رستوران های فست فودی

غذا ممکن است سریع باشد اما برند شما در رستوران فست فود به همان اندازه مهم است که یک رستوران پنج ستاره مهم است. حتی اگر مشتریان شما نسبت به بقیه افراد در برند شما وقت کمتری می گذرانند، شما هنوز هم باید احساس رضایت خود را از طریق گرافیک های عمیق و بدست آورید که دقیقاً آنچه مشتری شما را از آن دور خواهد کرد، بیان می کند. طراحی لوگو درست مثل یک تجربه خوشمزه از رستوران شماست که به صورت یک اثر هنری نمایش داده می شود، برند عالی نیز یک نوع هنر است. با طراحی لوگوی رستوران خود خلاقیت به خرج دهید تا بتوانید مشتری های خود را به مشتریان همیشگی خود تبدیل کنید.

طراحی لوگو

لوگو رستوران های عالی

استفاده زیبا از تصاویر عجیب و غریب می تواند در فضای یک ناهار خوری خاطره انگیز باشد. لوگو مجلل باید با روند رستوران شما مطابقت داشته باشند. عناصر دست کشیده با دقت و تعمق ارتباط برقرار می کنند، در حالی که فونت های نوستالژیک فضایی احساسی و عاشقانه تر را القا می کنند.اگرچه سبک شما بسیار نزدیک به سبک نوستالژی است بهتر است به جزئیات دقیق بیشتر دقت کنید، دید عالی و درجه یک شما می تواند به روش های بی شماری برقرار شود.

طراحی لوگو

لوگو رستوران های معروف

همیشه ایده خوبی است که برای الهام گرفتن به دنبال بهترین ها باشید. در اینجا لوگویی از معروف ترین رستوران ها آورده شده است تا ایده هایی را برای فعالیت خود در رستوران ارائه دهند. اینها نشان های بهترین رستوران های جهان هستند که در برابر آزمون مقاومت کرده اند و موفقیت آنها گویای این موضوع است.
طراحی لوگو

لوگو رستوران های سنتی

از طریق طراحی لوگو خود حس آشنایی و تاریخچه داستانی ایجاد کنید. فونت های ساده و گرافیک های قوی، احساسی از سنت را به وجود می آورند، درست مثل غذاهای امتحان شده و واقعی که در رستوران خود سرو می کنید.

برای مطالعه بیشتر

علاوه بر تمامی نکاتی که در این مقاله به آن پرداخته می شود، توجه به طراحی لوگو و داشتن طرحی متفاوت و خاص به عنوان نشان تجاری کسب و کار شما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. کمااینکه روند طراحی المان های مختلف هویت بصری با داشتن یک لوگوی متناسب و زیبا راحت تر هم خواهد شد. در مقاله زیر به بررسی اصول ابتدایی طراحی لوگو و فعالیت های تیم طرحی سل گرافیک در زمینه طراحی لوگو پرداخته ایم که مطالعه آن خالی از لطف نیست.

همانطور که در بالا اشاره کردیم لوگو یکی از مهمترین المان های هویت برند است که با نبود آن برند ضرر بسیار زیادی می بیند. اما ما در این مقاله درباره لوگو رستوران صحبت کریم که یکی از روش های جذب مخاطبان است چار که در جا و مکانی می تواند بدرخشد و خود را متمایز از سایر برند ها نشان دهد. به همین دلیل اطمینان حاصل کنید که با طراحی لوگوی عالی برای برند خود مخاطبین زیادی را به سمت برند خود جذب می کنید و آنها را به مخاطبان همیشگی خود تبدیل می کنید. اما باید بدانید که تیم طراحی سل گرافیک با سالها تجربه در زمینه خلق هویت برند و خلق هویت بصری میتواند برند شما در این مسیر پر پیچ و خم اری کند. برای دیدن نمونه کارها و ارتباط با ما از دکمه های زیر استفاده کنید.


کلیه حقوق این وبسایت محفوظ و متعلق به سل گرافیک میباشد