طراحی لوگو

لوگوهای زرد

رنگ زرد یکی از رنگ هایی است که حرف های زیادی در رابطه با طراحی لوگو دارد. این به این دلیلی است که رنگ زرد کاربرد های زیادی دارد و می تواند گفت که در بیشتر حوزه های فعالیتی استفاده می شود و طراحان زیادی از این رنگ در طراحی های خود استفاده می کنند. باید بدانید که لوگوی زرد درخششی به برند می دهد که می توان گفت استفاده از این رنگ برای کسب و کار های تازه بسیار خوب است. یکی از دلایلی که طراحان رنگ زرد را در طراحی های خود استفاده می کنند این است که این رنگ طراحی را بسیار مدرن نشان می دهد و صد البته که باعث جذابیت لوگو هم می شود. ما در این مقاله مزایای رنگ زرد در طراحی لوگو را بررسی میکنیم تا شما و برندتان با الهام گرفتن از این مقاله لوگوی مورد نظر خود را به عالی ترین نحوه ممکن طراحی کنید.

آنچه در این مقاله خواهید خواند:

لوگوهای زرد در زمینه های مختلف

گاهی اوقات انتخاب رنگ برای برندتان کار بسیار ساده ای است، تنها کافی است تا چند لحظه فکر کنید. اگر کسب و کار شما محصولی را به رنگ زرد می فروشد می توانید آن را به لوگوی خود ربط دهید و رنگ لوگو خود را به این دلیل زرد کنید. یا می توانید از رنگ زرد استفاده کنید تا به مشتریان خود ثابت که کنید که شما در این بازار شلوغ می درخشید. باید بدانید که علاوه بر درخشش رنگ زرد نشان می دهد که شما متمایز و خاص تر از بقیه هستید. برای مثال فرض کنید بر روی سن ایستاده اید و می بینید که همه افراد حاضر در کنسرت مشکی پوشیده اند و تنها یک نفر رنگ زرد پوشیده چشمان شما ناگهان به آن فردی که پیرهن متفاوتی پوشیده است دوخته می شود. این مثال به صورت دقیق نشان دهنده رنگ زرد در میان کسب و کارهای مختلف است.

برای مطالعه یبشتر

طراحی یک آرم و لوگوی مناسب تنها به زمان طراحی منتهی نمی شود و موارد بسیار زیادی وجود دارد که باید پیش از آغاز طراحی لوگو به آنها توجه کرد. در مقاله زیر به یازده گام بسیار اساسی پیش از طراحی لوگو پرداخه ایم.

لوگوهای زرد برای ظاهری جدید

از نظر آماری، بیشترین رنگی که در طراحی لوگو استفاده می شود آبی، قرمز و سیاه است. اگر می خواهید به مشتریان خود نشان دهید که برند منحصر به فرد هستید، نترسید که یک رنگ زرد به آنها نشان دهید. بلکه به آن افتخار کنید. شاید برایتان سوال باشد که برای چه باید به این رنگ افتخار کنیم؟ باید بدانید که شما رنگی را انتخاب کرده اید که خیلی از کسب و کار ها به سمت آن نمی روند اما شما این شجاعت را داشته اید تا ریسک کنید و این رنگ را به عنوان رنگ لوگوی خود انتخاب کنید به همین دلیل باید به شجاعت خود افتخار کنید.

لوگوهای زرد با مفاهیم عجیب

در روانشناسی رنگ، رنگ زرد مخفف خوشبختی و مثبت بودن است، که آن را به انتخاب رنگی مناسب برای برندی تبدیل می کند که به دنبال یک لوگو سرگرم کننده، جوان یا عجیب است. یکی از لوگو هایی که ما عاشق آن هستیم استودیوی Dreamer است که دارای یک ماه درخشان است و شخصی که در لبه آن نشسته است. همانطور که در بالا گفتیم رنگ زرد نشانه خوشبختی و به همین دلیل است که است که استودیوی Dreamer از رنگ زرد استفاده کرده است تا با آن خوشبختی را به نمایش بگذارد.

طراحی لوگو

لوگوهای زرد نشان دهنده انرژی و برق

در حالی که الکتریسیته به خودی خود زرد نیست، با گذشت زمان رنگ زرد به یک انتخاب معمول برای لوگو شرکت های فناوری یا مرتبط با برق تبدیل شده است و همچنین به طور سنتی در کارتون ها به عنوان یک انتخاب رایج برای نشان دادن صاعقه است. به همین دلیل، استفاده از رنگ زرد در شرکت فناوری شما به طور غریزی مشتریان شما را ترغیب می کند تا در مورد رعد و برق، سرعت، برق و نیرو فکر کنند.

برای مطالعه بیشتر

علاوه بر تمامی نکاتی که در این مقاله به آن پرداخته می شود، توجه به طراحی لوگو و داشتن طرحی متفاوت و خاص به عنوان نشان تجاری کسب و کار شما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. کمااینکه روند طراحی المان های مختلف هویت بصری با داشتن یک لوگوی متناسب و زیبا راحت تر هم خواهد شد. در مقاله زیر به بررسی اصول ابتدایی طراحی لوگو و فعالیت های تیم طرحی سل گرافیک در زمینه طراحی لوگو پرداخته ایم که مطالعه آن خالی از لطف نیست.

لوگوهای زرد کلاسیک

طراحی لوگو

اما با توضیحاتی که در بالا داده ایم شاد با خود فکر کنید که رنگ زرد برای بند های مدرن استفاده می شود اما باید بدانید که اینطور نیست. رنگ زرد می تواند ما را به یاد آفتاب، برگ های پاییز، گل های بهاری، گندم بیاندازد. طراحان لوگو می توانند با استفاده از سایه های مختلف روشن یا تیره زرد، حالات و جو کلاسیک را ایجاد کنند، که باعث می شود انتخاب خوبی برای برند های کلاسیک، طبیعی باشد. برای مثال برندی که کلاه درست می کند در لوگو خود از رنگ زردی استفاده کرد که نسبت به سایر رنگ های زرد تیره تر است که همین باعث ایجاد فضایی قدیمی می شود.

همانطور که در بالا گفتیم رنگ لوگو معانی و مفهوم خاصی دارد همانطور که ما در این مقاله درباره رنگ زرد در لوگو صحبت کردیم و گفتیم که این لوگو ها نشان دهنده درخشش برند است اما نکته اصلی این است که لوگوی شما نشان دهنده صدا و چهره برند شماست و همین امر باعث می شود تا شما وظیفه ای سنگین را برای بیشتر کردن اثر گذاری این طرح به دوش بکشید. در طول این مقاله به 5 علت برتری مجموعه سل گرافیک در طراحی لوگو پرداختیم که هرکدام از این موارد می تواند سنگ محک خوبی برای ارزیابی لوگوی مجموعه تجاری شما باشد. برای بازدید از نمونه کارهای انجام شده توسط تیم طراحی سل گرافیک میتوانید از طریق دکمه زیر وارد صفحه نمونه کارها شوید.


کلیه حقوق این وبسایت محفوظ و متعلق به سل گرافیک میباشد