هویت برند

نحوه ارائه برند - قسمت دوم

در قسمت قبلی نحوه ارائه برند در رابطه با خلاقیت، طراحی، جزئیات، انعطاف پذیری صحبت کردیم ویژگی های آنها را بیان کردیم و همچنین به مفهوم کلی هویت برند پرداختیم و گفتیم که هویت برند مهمترین بخش در یک برند است. و با نادیده گرفتن آن و کم توجه کردن ضرر های زیادی به برند وارد خواهد شد. حال با ما همراه باشید تا در این قسمت به سایر نکا درباره ارائه برند بپردازیم تا شما با استفاده از این نکات بتوانید برند خود را به بهترین نحوه ممکن ارائه دهید.

آنچه در این مقاله خواهید خواند:

رنگ خود را ارائه دهید

رنگ یکی از مهمترین و غیر قابل توصیف ترین جنبه های طراحی هویت برند است. چندین مورد بحث برانگیز درباره روانشناسی رنگ وجود دارد که در انتخاب رنگ برای برند بسیار مفید و خوب است اما در بیشتر مواقع انتخاب رنگ به سلیقه شخصی افراد و صاحبان مشاغل بر میگردد. اما شاید برایتان سوال باشد که چگونه این رنگ را به مخاطب منتقل می کنید؟ از نمونه های Pantone رد شوید و رنگ خود را با استفاده از عناصر برند خود نشان دهید. شرکت اوبر که بسیار معروف است در این زمینه بسیار نوآورانه و سازگار با انتخاب رنگ خود برخورد کرد. طرح رنگ و الگوهای پس زمینه گرافیکی برای برنامه های آنها بسته به مکانی در جهان تغییر می کند.. این ایده از نظر تئوری تا حدودی مات است بنابراین نمایش بصری آنها بسیار مفید است. هر یک از این کلاژها یک شهر و یک الگوی محلی یا منظره معمولی را نشان می دهد، در کنار طرح های رنگی که اینها به مخاطب منتقل می شود.

هویت برند

برای مطالعه بیشتر

علاوه بر تمامی نکاتی که در این مقاله به آن پرداخته می شود، توجه به طراحی لوگو و داشتن طرحی متفاوت و خاص به عنوان نشان تجاری کسب و کار شما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. کمااینکه روند طراحی المان های مختلف هویت بصری با داشتن یک لوگوی متناسب و زیبا راحت تر هم خواهد شد. در مقاله زیر به بررسی اصول ابتدایی طراحی لوگو و فعالیت های تیم طرحی سل گرافیک در زمینه طراحی لوگو پرداخته ایم که مطالعه آن خالی از لطف نیست.
هویت برند

نوع متن خود را به نمایش بگذارید

اگر مهارت لازم برای ایجاد یک تایپوگرافی سفارشی برای مشتری خود را داشته باشید، مانند Enchilada که برای Rotterdam Harmonisch Orkest انجام دادید از شما عزیزان قدردانی می کنیم اما حتی اگر فقط از میان گزینه های موجود یک نوع فونت را انتخاب می کنید که کاملاً خوب است باز هم ایده خوبی است که آنچه Enchilada انجام داده است انجام دهید و یک نمونه استاندارد از صنعت را به مشتری خود ارائه دهید. از نشانه Enchilada "Lorem ipsum" استفاده کنید تا به شما توضیح مختصری بدهید که چرا نوع چاپ شما انتخاب مناسبی برای نام تجاری است.

بسته های محصول را در بهترین حالت خود قرار دهید

نشان دادن طراحی بسته بندی محصول به مشتری بسیار دشوار است، زیرا شما باید فقط با استفاده از دو مورد چیزی سه بعدی را منتقل کنید. البته roll out یک جز ضروری است، اما همچنین نشان می دهد که طراحی در زندگی واقعی چگونه به نظر می رسد. این مدل ساخت Budweiser توسط جونز نولز ریچی به ویژه به دلیل اینکه هر بطری را زاویه می دهند تا نمای کلی طرح را ارائه دهد، بسیار موثر است. این تصویر توسط Manual برای Fort Point نیز درسی برای ارائه است. با پر کردن تمام قاب با طرح های قوطی خود، به جای ایستادن آنها در برابر پس زمینه سفید، تصویری جذاب تر ایجاد می کنند.

هویت برند
هویت برند

برنامه تان را به یاد داشته باشید

همانطور که در ابتدا گفتیم، امروزه طراحان باید تصور کنند که طراحی آنها در همه جا ظاهر می شود، از کیف های دستی، صفحه نمایش آیفون گرفته تا معماری. North به خوبی نشان می دهد که تازه کردن برند Tate روی سنجاق ها، تی شرت ها و حتی کفش ها چگونه به نظر می رسد. به نظر می رسد این عکس از کالاهای واقعی است، اما اگر در حال ایجاد یک برند برای مشتری هستید، می توانید به راحتی کار مشابه آن را به صورت ماکت انجام دهید. این تصویر از طراحی Interbrand Australia برای مرکز طراحی استرالیا یک درس مهم را بیان می کند: همیشه سعی کنید نشان دهید که چگونه کار برند شما در فضای واقعی که قرار است ظاهر شود نه فقط یک نوع عمومی.

برای مطالعه بیشتر

اما آنچه که امروز ماندگاری یا عدم ماندگاری یک مجموعه را معین میکند، استفاده از راهکارهای برندسازی است. با برندسازی راز اثرگذاری و ماندگاری هر چه بیشتتر یک کسب و کار را خواهید آموخت. به عبارت دیگر برندسازی را میتوان کلید پیروزی در رقابت بر سر سهم بیشتر از بازار بیشتر دانست. در مقاله زیر با ارائه راهنمایی گام به گام همراه شما خواهیم بود تا برندی بسازید اثرگذار و ماندنی. آموزش گام به گام خلق هویت برند

هویت برند شما همان چیزیست که می تواند شما را از دریای بی کران رقبا جدا کند و به مخاطبان نشان دهد که شما که هستید، چه کار می کنید و آنها باید چه چیزهایی را از شما انتظار داشته باشند. اگر می خواهید که مخاطبانتن درک مثبتی از هویت برند شما داشته باشند باید توجه ویژه ای به خلق هویت برند و اصول و عناصر استفاده شده در هویت برند خود داشته باشید. بسیار مهم است که با اولین نگاه در ذهن و قلب مخاطبان خود ثبت شوید. حال که با نحوه خلق هویت برند آشنا شدید دو راه پیش رو دارید. اول اینکه دست به کار شوید و تک به تک نکات را با آزمون و خطا به دست بیاورید و مدت زمان زیادی را صرف یادگیری سایر اصول و نکات کنید و راه دوم که مانند یک میانبر می باشد این خواهد بود که همین الان با ما تیم طراحی سل گرافیک تماس بگیرید تا همراه هم آغازگر مسیر خلق بهترین هویت ممکن برای مجموعه شما باشیم.


کلیه حقوق این وبسایت محفوظ و متعلق به سل گرافیک میباشد