برندسازی

هفت روش خلاقانه برندسازی برای سال 1400

درست مانند برند ها، برندسازی های هم باید هر چند وقت یکبار خود را باز طراحی کنند تا بتواند خود را به روز نگه دارد. بسیاری از برندسازی هایی که ما در سال های اخیر به آنها اشاره می کردیم اکنون از دوره خارج شده اند و بسیار قدیمی و کلاسیک به نظر می رسند. اما برای اینکه بتوانید در ذهن مخاطبان خود به روز و مدرن به نظر برسید بهتر است تا از برترین برندسازی های سال 1400 استفاده کنید. چه کسی بهتر از خود طراحان درباره مارک تجاری آینده می داند. ما از بهترین مقالات طراحی توانستیم بهترین ترند های برندسازی را گرد هم بیاوریم.

آنچه در این مقاله خواهید خواند:

روی نام برند یک صورت بگذارید

اگر چیزی باشد که انسان ها دوست داشته باشند آن را ببینند انسان دیگر است مخصوصا در شبکه های اجتماعی. اخیرا طراحان به این موضوع توجه بیشتری کرده اند و ما امروز تصاویر بیشتری از افرادی که نماینده برند هستند میبینیم به ویژه چهره ها، و به ویژه چهره هایی با شخصیت هایی که کاملا قابل مشاهده هستند. به هر حال چهره ها تجسم یک برند را برای یک مخاطب آسان تر میسازد. اغلب با این ترند برندسازی، شرکت ها از تصویری مصور از یک شخص واقعی استفاده می کنند. این نه تنها امکان کنترل بهتر روی ظاهر نهایی را فراهم می کند، بلکه فرصت هایی را برای سبک های مختلف هنری باز می کند، که می تواند نوع برند شما را بیان کند: لوگوی غذا که توسط NikolaN طراحی شده است لحن بسیار متفاوتی دارد نسبت به آثار هنری.
برندسازی

رنگ های برند اکسپرسیونیستی را بپذیرید

برندهای سنتی معتقد است که طرح های رنگی ساده و سازگار بهترین است زیرا مصرف کنندگان یاد می گیرند که برند شما را با رنگ های اصلی آن مرتبط سازند. و اگرچه این درست است، در عین حال برند شما را محدود می کند اگر بخواهید هویت برند خود را با رنگ آمیزی های پیچیده تر بیان کنید و از رنگ های مختلف برای معنی دادن به هر یک از محصولات خود استفاده کنید، اما شاید برایتان سوال باشد که چطور؟ تنها راه حل برای شما گسترش پالت رنگ برند خود به انواع رنگهای اکسپرسیونیستی است. در سال 1400 رنگ ها به بیانگر برند شماست به همین دلیل است که ما شاهد این هستیم که برندها بیشتر رنگ های غیرمتعارف و غیرطبیعی را با تنوع و شدت فراوان آزمایش می کنند. این سایه های تاثیرگذار هم جداگانه و هم با هم کار می کنند و فقط از طریق رنگ چیزهای زیادی در مورد یک برند یا محصول می گویند.

برای مطالعه بیشتر

ماندگاری برند شما در ذهن مخاطبان یکی از اولین راه های جلب نظر مشتریان است. اینکه برند شما به گونه ای خلق بشود که در تمامی موارد استفاده اش زیبایی اولیه را داشته باشد و در اولین نگاه توجه مخاطب را به خود جلب کند از نکاتیست که باید در حین برندسازی به آن توجه کرد.

از هنر عجیب و غریب استفاده کنید

برندسازی
اگر برند شما جامعه جوانان را مورد هدف قرار می دهد و اگر میخواهید محصولتان بیانگر چیزی عجیب و غریب باشد استفاده از تصاویر منحصر به فرد، به ویژه اگر زیبا، خنده دار یا عجیب و غریب باشد، یک راه عالی برای به خاطر سپردن و به رسمیت شناختن است. بیشتر اوقات، برندها از نقاشی های دستی برای این سبک استفاده می کنند، اگرچه با تعریف عجیب و غریب، همه سبک های هنری در حال بازی هستند. اما شاید برایتان سوال باشد که برندسازی عجیب و غریب به چه معناست. این معناست که فقط کارهایی را که دیگران انجام می دهند انجام ندهید در صورت لزوم با سبک برند خود، مانند deadlift dolphin سبک آزادانه را امتحان کنید.

برای چیزی ایستادگی کنید

ما در برندسازی تصمیم نداریم تا چیزی را مخفی کنیم بلکه چیزهای بدی در دنیا وجود دارد که در حال جریان است. به طور کلی مردم برای بی طرف ماندن سخت تر هستند و همین امر در مورد شرکت ها نیز صدق می کند. به ویژه برای بازارهای جوانتر به همین علت مصرف کنندگان انتظار دارند برندهایی که دنبال می کنند موضع گیری کنند، چه اجتماعی، چه محیطی و چه اقتصادی. برای مشتریان بیشتر و بیشتر، برندهایی که به معنای چیزی نیستند، واقعاً بی معنی هستند. به همین دلیل است که یکی از ترفندهای برندسازی 1400، موضع گیری در مورد یک موضوع مهم است، ایده آل همان موضع مخاطب شما مگر اینکه واقعاً از پیش بینی های اولیه خود علامت را از دست داده باشید. علاوه بر این، موقعیت شما هنگامی که شما آن را بخشی از هویت برند خود می دانید، سخت تر می شود کل ترندهای برندسازی را می توان بر اساس برندهایی ایجاد کرد که نشان دهنده یک موضوع اساسی هستند.

برند خود را با الگوهای هندسی گسترش دهید

یکی از شگفت انگیزترین ترند برندسازی 1400 استفاده از الگوها به عنوان امتداد نام برند شما است شکل های بزرگ گرافیکی برای ایجاد یک تصویر زمینه هیپنوتیزم کننده. فقط برای واضح بودن، الگوها جایگزین لوگوها یا تصاویر اصلی نمی شوند. اما در مکان مناسب، مانند تبلیغات، تی شرت، پس زمینه صفحه وب سایت یا منوی چاپ شده، الگوها می توانند تجربه برند شما را بسیار فراتر ببرند. به طور معمول، این ترند طراحی برند از اشکال هندسی استفاده می کند، که در بیشتر تاریخ بشر دست به دست هم با الگوهای تکراری همراه بوده است. الگوهای هندسی در حد وسط بین محرک و حواس پرتی قرار می گیرند و آنها را برای برندهای که می خواهند لوگو را در مرکز خود قرار دهند مناسب می کند.

برندسازی

عمداً آن را خشن کنید

برای مخاطبان خاص، کمال دارای اشکال است. بیش از چند مصرف کننده نگاهی خشن را در لبه ها ترجیح می دهند عدم تقارن، نوشتن خط خطی، تصاویر نامتناسب، خطوطی که تقریباً به هم متصل می شوند اما کاملاً متصل نمی کنند و شما فقط خیره شده اید. طراحی برند عمداً ناقص، که معمولاً با تصاویر و تایپوگرافی دست نویس ترکیب می شود، برای مخاطبان جوان تر بسیار خوب است.

برای مطالعه بیشتر

اما آنچه که امروز ماندگاری یا عدم ماندگاری یک مجموعه را معین میکند، استفاده از راهکارهای برندسازی است. با برندسازی راز اثرگذاری و ماندگاری هر چه بیشتتر یک کسب و کار را خواهید آموخت. به عبارت دیگر برندسازی را میتوان کلید پیروزی در رقابت بر سر سهم بیشتر از بازار بیشتر دانست. در مقاله زیر با ارائه راهنمایی گام به گام همراه شما خواهیم بود تا برندی بسازید اثرگذار و ماندنی. آموزش گام به گام خلق هویت برند

ایجاد یک تجربه عالی

برند شما فقط لوگو یا وب سایت یا بسته بندی شما نیست بلکه ه شامل همه اینها و موارد دیگر است. در سال 1400، مردم انتظار دارند نه تنها یک محصول خوب طراحی شده را دریافت کنند، بلکه انتظار دارند شما آنها را به سفری ببرید. اگر می خواهید فراتر بروید و واقعاً از آنها لذت ببرید، به آنها تجربه دهید. به دلیل افزایش روزافزون خریدهای آنلاین، تجربه جعبه گشایی بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد. در سال 1400، برند و طراحان کل فرآیند باز کردن یک بسته را در نظر می گیرند و با اطمینان از این که حتی کوچکترین جزئیات مربوط به نام تجاری است، آن را به تجربه ای منحصر به فرد تبدیل می کنند و مشتری را مجذوب خود می کند تا جعبه را باز کرده و محصولات خود را باز کنند.

برندسازی

برندسازی پایه ای است که شما بر روی آن شهرت و وفاداری مشتری خود را بنا می کنید و در دراز مدت از این مسئله سود خواهید برد. نکته ای که باید همیشه به یاد داشته باشید این است که برند سازی یک فعل و پروسه است و مراحل مختلفی دارد. بنابراین اگرچه در ابتدا ممکن است دلهره آور به نظر برسد با در نظر گرفتن کلیه برنامه ریزی ها، دارایی ها و پرسنلی که به دنبال خلق یک برند فراموش نشدنی می روند این امر همچنین یکی از کاربردی ترین راه ها در زمینه سودآوری هرچه بیشتر برای مجموعه شماست. با برندسازی میتوانید داستان کسب و کار خود را از طریق تک تک المان های مجموعه خود به گوش مخاطبانتان برسانید. اگر ابتدای راه هستید یا در حال طی کردن این مسیر دچار سختی هایی شده اید و یا اینکه حتی مسیر خود را گم کرده اید، به یاد داشته باشید که ما تیم سل گرافیک در کنار شما هستیم. پس بیان داستان کسب و کارتان برای خلق هویت برندی ماندگار و یا احیای آن از طریق دکمه زیر با ما در تماس باشی


کلیه حقوق این وبسایت محفوظ و متعلق به سل گرافیک میباشد