برندسازی

چگونه می توان تصویر مناسبی برای برند ایجاد کرد

به تعدادی از تصاویری که در طول روز مشاهده می کنید فکر کنید برای مثال به تصاویری که در فضاهایی اجتماعی مانند اینستاگرام و یا توییتر می بینید فکر کنید یا به تصاویری فکر کنید که آنها را در بازی یا برنامه های موبایل خود می بینید. درست است که بیلبورد های تبلیغاتی که همیشه تصاویری از برند را برای مخاطب به نمایش می گذاشتند همیشه در برندسازی جایگاه مهمی داشتند اما اکنون به دلیل وجود شبکه های اجتماعی نقش آنها بسیار کمرنگ تر شده است. باید بدانید که با استفاده از تصاویر مناسب می توان وابستگی مشتریان را به برند افزایش داد و مخاطبان زیادی را به سمت برند جذب کرد. ما در این مقاله تمام نکات لازم برای استفاده از تصاویر را در اختیار شما قرار می دهیم تا با استفاده از این نکات مخاطبان زیادی را به سمت خود جذب کنید.
آنچه در این مقاله خواهید خواند:

تصویر برند چیست؟

برای استفاده عالی از تصاویر ابتدا باید بدانید که تصویر برند چیست؟ باید بدانید که تصویر برند نتیجه تمام تصاویری است که هویت برند شما را شکل می دهد. اما این تصاویر می تواند در اشکال مختلف از بیلبوردها گرفته تا اینستاگرام و یا اینستاگرام ضاهر شوند. این تصاویر فراتر از تصاویر ساده است شاید برایتان سوال باشد که چرا؟ باید بدانید که این تصاویر احساسی را به مخاطب منتقل می کند که این احساس نشان دهنده هویت برند و داستان برند شماست. به بیان ساده تر شما می توانید تصاویر مربوط به برند را فرصتی برای برقراری ارتباط با مشتری خود ببینید. چه سبک مدرنی داشته باشد یا سنتی و یا خاص و ساده شما باید به مخاطبان خود نشان دهید که کی هستید، چرا باید به شما اعتماد کنند و یا چرا باید محصول شما را انتخاب کنند.

برندسازی

تصاویر برند چه تفاوتی با لوگو دارند؟

یک لوگو میی تاوند بخشی از تصویر کلی برند شما باشد اما بسیار بیشتر از این است. این یک علامت یا نمادی است که نشان دهنده تجارت شماست و طراحی لوگو یکی از اولین و ضروری ترین مرحله برای ساخت یک برند است. لوگو نمادی است که به وسیله آن می توان یک سازمان را روی سربرگ، تابلو، شبکه های اجتماعی و حتی روی کالایی که می فروشید تشخیص داد. لوگو به صورت سفارشی طراحی شده است و برای تشخیص ساده و فوری باید کاملاً منحصر به فرد و خاص باشد.

برای مطالعه بیشتر

علاوه بر تمامی نکاتی که در این مقاله به آن پرداخته می شود، توجه به طراحی لوگو و داشتن طرحی متفاوت و خاص به عنوان نشان تجاری کسب و کار شما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. کمااینکه روند طراحی المان های مختلف هویت بصری با داشتن یک لوگوی متناسب و زیبا راحت تر هم خواهد شد. در مقاله زیر به بررسی اصول ابتدایی طراحی لوگو و فعالیت های تیم طرحی سل گرافیک در زمینه طراحی لوگو پرداخته ایم که مطالعه آن خالی از لطف نیست.

چگونه بهترین تصاویر برند را برای شرکت خود طراحی کنیم؟

برندسازی
برای طراحی تصویر برند تنها کافی است به مشتریان خود فکر کنید. فکر کنید کع چه چیزی برای آنها مهم است؟ اگر می توانید خواسته های مشتریانتان را تجسم کنید می توانید تصویر برند بهتری طراحی کنید تا مخاطبان شما را درک کنند و به سمت برند شما بیایند. رقبای خود را درک و تأیید کنید و تلاش کنید تا خود را متمایز از آنها جلوه دهید. به عنوان مثال، در حالی که مرسدس و دوج هر دو در تلاشند محصول مشابهی را بفروشند، آنها در تلاشند تا به دو مخاطب متفاوت بفروشند. در تبلیغات مرسدس، ماشین ها اغلب نقره ای هستند و با فونت های تمیز و تمیز در محیط های شهری نشان داده می شوند. رنگ و تنظیمات تجمل، اعتماد به نفس و تکنولوژی را برمی انگیزد. دوج استفاده از اتومبیل های قرمز را انتخاب می کند و اغلب اتومبیل های خود را با استفاده از فونت های سنگین و سنگین سنس سریف در مسیرهای مسابقه ای قرار می دهد تا این ایده را سریع، قدرتمند و قدرتمند به فروش برساند.

بسیار مهم است که به دقت در مورد رنگ، تایپوگرافی، محتوا و سبک فکر کنید تا حالات مختلف ایجاد کنید و از میان آنها بهترین را انتخاب کنید. با روانشناسی رنگ و تایپوگرافی آشنا شوید تا بفهمید تصاویر برند شما چه پیامی را ارسال می کند. به عنوان مثال، رنگ های تیره و فونت های سنگین جدیت را نشان می دهند. کام های خنثی کم رنگ می توانند حالتی مدرن یا حتی آینده نگرانه ایجاد کنند.

آیا تصویر برند باید عکاسی شود؟

اگرچه عکس ها متداول ترین تصویر های برند هستند، بسیاری از شرکت های مدرن برندسازی خود را در مورد تصویر سازی توسعه داده اند. از آنجا که وفاداری فقط از اصالت ناشی می شود. برنامه مدیتیشن Headspace یک وبلاگ بسیار موفق به نام The Orange Dot راه اندازی کرده است که در آن ها مطالبی در مورد سلامت جسمی و روانی وجود دارد. کل وبلاگ به زیبایی با تصویر غریب و رنگ های دلپذیر به هم گره خورده است.

برای مطالعه بیشتر

ماندگاری برند شما در ذهن مخاطبان یکی از اولین راه های جلب نظر مشتریان است. اینکه برند شما به گونه ای خلق بشود که در تمامی موارد استفاده اش زیبایی اولیه را داشته باشد و در اولین نگاه توجه مخاطب را به خود جلب کند از نکاتیست که باید در حین برندسازی به آن توجه کرد.

تصویر برند اعتبار برند شما را می سازد

تصویر برند موفق می تواند یک وفاداری میان مخاطب و برند شما ایجاد کند که فراتر از محصول یا خدماتی است که شما به آنها ارائه می دهید. هنگامی که این فواداری ایجاد شد دیگر مخاطبان به خاطر قیمت کم یا خدمات بسیار زیادی به سمت برند شما نمیایند بلکه به خاطر ارزش های پشت برند به سمت برند شما جذب می شوند.

در پایان، بازاریابی روندی است که منجر به فروش هر چه بیشتر شما خواهد شد، اما برندسازی پایه ای است که شما بر روی آن شهرت و وفاداری مشتری خود را بنا می کنید و در دراز مدت از این مسئله سود خواهید برد. نکته ای که باید همیشه به یاد داشته باشید این است که برند سازی یک فعل و پروسه است و مراحل مختلفی دارد. بنابراین اگرچه در ابتدا ممکن است دلهره آور به نظر برسد - با در نظر گرفتن کلیه برنامه ریزی ها، دارایی ها و پرسنلی که به دنبال خلق یک برند فراموش نشدنی می روند - این امر همچنین یکی از کاربردی ترین راه ها در زمینه سودآوری هرچه بیشتر برای مجموعه شماست. با برندسازی میتوانید داستان کسب و کار خود را از طریق تک تک المان های مجموعه خود به گوش مخاطبانتان برسانید. اگر ابتدای راه هستید یا در حال طی کردن این مسیر دچار سختی هایی شده اید و یا اینکه حتی مسیر خود را گم کرده اید، به یاد داشته باشید که تیم طراحی سل گرافیک تا آخرین لحظه با شما خواهد بود. پس بیان داستان کسب و کارتان برای خلق هویت برندی ماندگار و یا احیای آن از طریق دکمه زیر با ما در تماس باشید.


کلیه حقوق این وبسایت محفوظ و متعلق به سل گرافیک میباشد