برندسازی

ایجاد خلق هویت برند موفق به سبک سل گرافیک

کمک به یک شرکت تازه تاسیس برای ایجاد خلق هویت برند موفق می تواند هیجان انگیز باشد. خلق هویت برند این امکان را به طراح می دهد تا با یک برند بر ذهن مخاطبان بازار هدف تأثیر بصری خوبی بگذارد، اما طراح باید به عناصری مثل طراحی آرم، چاپ و طراحی دیجیتال دقت کند. در اینجا نکاتی برای کمک به شما و برندتان است که شما می توانید از آن در رابطه با خلق هویت برند تان استفاده کنید. با مشتری بعدی خود همکاری کنید تا یک آرم، کارت ویزیت، نامه، پاکت نامه و کاور فیسبوک اثرگذار به او ارائه دهید. هماهنگی و انجام تمام کارهایی که مشتریانتان از شما میخواهند نقطه شروعی برای یک رابطه طولانی بین طراح و مشتری است. تیم طراحی سل گرافیک با سالها تجربه در کنار کسب و کارهای کوچک و بزرگ بوده است و آن ها را در مسیر شکل گیری و شناخته شدن هر چه بیشتر برندشان یاری داده است.

آرم و لوگو

برندسازی

طراحی آرم و لوگو اولین قدم برای ایجاد خلق هویت برندی موفق است، بنابراین شما باید اطمینان حاصل کنید که طراحی آرم و لوگوی شما تاثیر خوبی بر روی مخاطبان هدفتان می گذارد. این که آیا آرم شما فقط بر تصویر استوار است، یا لوگو تایپ و یا ترکیبی از این دو. آرم باید روی المان های مختلف، در طرح های مختلف و در قالب های متفاوت کار کند. اما این نکته را فراموش نکنید که آرم تان باید سازگار، مقیاس پذیر و ساده باشد. سالی مزه با استفاده از این آرم نشان داده شده که برای فروش محصولات ارگانیک این کار را به صورت خاص انجام می دهد. در این آرم وجود دو برگ که نشان دهنده طبیعی بود محصولات از هماهنگی بین آن با یک لوگو تایپ عالی چشمان همه را به آن جلب میکند. این آرم برای انتقال مفهوم برند به مشتریان کافی است- از تراکت گرفته تا کارت ویزیت و بسته بندی محصولات. استفاده از رنگهای خنثی به شما اجازه می دهد تا رنگ های روشن تر زیبایی خود را نشان دهد و یک اثر عالی از آن خلق کرد.

برای مطالعه بیشتر

طراحی یک آرم و لوگوی مناسب تنها به زمان طراحی منتهی نمی شود و موارد بسیار زیادی وجود دارد که باید پیش از آغاز طراحی لوگو به آنها توجه کرد. در مقاله زیر به یازده گام بسیار اساسی پیش از طراحی لوگو پرداخه ایم.

کارت ویزیت

کارت های ویزیت یک چالش جالب هستند زیرا اندازه آنها مرزهایی را برای شما ایجاد می کند تا بتوانید در آن کار کنید. آنها تقریباً همیشه باید اندازه مشخصی داشته باشند و مقدار مشخصی از اطلاعات را شامل شوند، در حالی که هنوز هم منحصر به فرد بودن برند را نشان بدهند. از این محدودیت ها به نفع خود استفاده کنید. به استفاده از رنگ، شکل، فضای سفید و ارتباط با آرم فکر کنید. به خوانایی و سلسله مراتب بودن مطالب فکر کنید. چه چیزی را می توانید به کارت اضافه کنید تا کسی بدون توجه به آن متوجه مفهوم برند شما شود؟ البته باید به این هم توجه کنید که همه طراحان نیاز به فضای مربوط به خود دارند. یک طرف کارت دارای نسخه کوچک و کامل آرم است که مربوط به برند تان است. مورد دیگر مربوط به تصاویر است که بتوانند مفهوم برند را به مخاطبانتان برساند.

طراحی کارت ویزیت

سربرگ و پاکت نامه

برندسازی
چیزی که در اینجا به کارت ویزیت خیلی شباهت دارد، سربرگ و پاکت نامه است. عناصر اصلی چاپ خلق هویت برند خوب از اندازه و شکل خاصی برخوردارند. اما از آنجا که آنها بیشتر حکم قرارداد ها را دارند، شما فضای زیادی برای بازی با مفاهیم مختلف در رابطه با برند تان دارید. به این فکر کنید که چه نوع اجزایی به خوبی در کنار هم قرار میگیرند. رنگ ها، شکل ها و الگوهای مشابه حتی در اندازه ها و ابعاد مختلف می توانند حس کارایی برند را تقویت کند. فقط یادتان نرود که از سربرگ و پاکت نامه برای چه می خواهید استفاده کنید و هدفتان از انتخاب آنها چیست. خلاق باشید، اما همچنان فضای مشخصی را برای یادداشت ها و آدرس ها در اختیار دارید.

برای مثال جاوید توس در بالا، استفاده از یک الگو را در نظر بگیرید. در این حالت، رنگ آمیزی و تصویر سازی ساده به همان اندازه جذاب و زیبا به نظر می رسد، اما این تکنیک می تواند به همان راحتی برای یک برند جدی، طبیعی، یا برای هر نوع برندی کار میکند. همه اینها به شکل ها و رنگ های استفاده شده بستگی دارد. یکی دیگر از تکنیک های متداول در طراحی سربرگ و پاکت نامه، ایجاد یک نسخه خاکستری محو شده از آرم است که در کل کاغذ پخش شده است. اگر می خواهید با این نوع طراحی برندتان را محک بزنید، مطمئن باشید این امر از هدف و ارزش طرح کم نمی کند.

برای مطالعه بیشتر

اما آنچه که امروز ماندگاری یا عدم ماندگاری یک مجموعه را معین میکند، استفاده از راهکارهای برندسازی است. با برندسازی راز اثرگذاری و ماندگاری هر چه بیشتتر یک کسب و کار را خواهید آموخت. به عبارت دیگر برندسازی را میتوان کلید پیروزی در رقابت بر سر سهم بیشتر از بازار بیشتر دانست. در مقاله زیر با ارائه راهنمایی گام به گام همراه شما خواهیم بود تا برندی بسازید اثرگذار و ماندنی.

کاور فیس بوک

طراحی کاور فیس بوک همانند سایر عناصر برای خلق هویت برند مبتنی بر چاپ است، در عین حال به عنوان اولین راه حل برای یک استراتژی بزرگ در فضای آنلاین نیز عمل می کند. این مهمترین چیز برای جمع آوری اجزای چاپی و دیجیتالی به میل شما است، بنابراین اطمینان داشته باشید که هر اتفاقی برای برند شما بیفتد، آن برند را حفظ می کند که ما می خواهیم در مورد آن صحبت می کنیم. مبحث چهارم؛ این کار را با روشی ساده بیان می کند و آن ایجاد یک تصویر پر جنب و جوش و هیجان انگیز از برندتان است که تصاویر اصلی را در استراتژی برندسازی نشان می دهد.

کلیه حقوق این وبسایت محفوظ و متعلق به سل گرافیک میباشد