طراحی سربرگ

با طراحی سربرگ و پاکت نامه برند خود را تقویت کنید

در این دنیای فرا دیجیتال گاهی اوقات قدرت برگه ها را دست کم میگیریم مخصوصا ورقه هایی همچون سربرگ و پاکت نامه که میتواند به برند شما قوت تازه ای بدهد. آخرین باری که از سازمانی یک برگه یا بسته چاپی دریافت کرده اید را به یاد بیاورید. آیا شما واقعا از دیدن آن تکه کاغذ هیجان زده شدید؟ مطمئنا نه و این دقیقا همان دلیلیست که باید به طراحی المان های چاپی کسب و کار خود یز بیش از پیش دقت کنید چرا که با طراحی یک سربرگ و پاکت نامه نیز میتوان در ذهن مشتری نفوذ کرد و اثر گذاشت.ما در این مقاله تصمیم داریم تا به شما چهار ترند طراحی پاکت نامه را به اشتراک بگذاریم تا شما هم بتوانید مخاطبانتان را هیجان زده کنید.
آنچه در این مقاله خواهید خواند:

رنگ باد

شجاع باشید! طراحی های قدیمی سربرگ یا پاکت نامه با زمینه سفید و یک لوگو در گوشه ای از کار دیگر منسوخ ده اند و پای رنگ ها به طراحی پاکت نامه و طراحی سربرگ باز شده است. باید بدانید که رنگ یکی از مهمترین المان های طراحی است! برای تاثیر بیشتر پاکت نامه یا ست اداری خود بهتر است تا از رنگ های سازمانی خود در طراحی استفاده کنید. رنگ های ملایم جذابیت کمتری نسبت به رنگ های پررنگ دارند. نکته خوب درباره این ترند این است که می توان تقریباً از هر سبکی که می خواهید در رابطه با برند خود ارائه دهید استفاده کنید.
طراحی سربرگ

برای مطالعه بیشتر

اما آنچه که امروز ماندگاری یا عدم ماندگاری یک مجموعه را معین میکند، استفاده از راهکارهای برندسازی است. با برندسازی راز اثرگذاری و ماندگاری هر چه بیشتتر یک کسب و کار را خواهید آموخت. به عبارت دیگر برندسازی را میتوان کلید پیروزی در رقابت بر سر سهم بیشتر از بازار بیشتر دانست. در مقاله زیر با ارائه راهنمایی گام به گام همراه شما خواهیم بود تا برندی بسازید اثرگذار و ماندنی.

طراحی سربرگ

استفاده بیش از حد

استفاده از یک یا دو رنگ جسورانه برای شما کافی نیست؟ قدم بعدی این ترند استفاده بیش از حد و ترکیب رنگ با تصاویر و الگوهای انتزاعی به عنوان نقطه کانونی در طراحی های اداری است. همانطور که گفتیم طراحی ست اداری، سربرگ و سار المان هایه ویت بصری نیز می توانند در جذب بیشتر مخاطب یا افزایش اثرگذاری و ماندگاری برند شما در ذهن جامعه هدف تاثیرگذار باشند.

تم مدرسه

یک ترند خاص، اما همچنین جذاب برای انسان های خاص، ایجاد تم مدرسه در طراحی سربرگ و پاکت نامه است. این تکنیک با استفاده از گراف ها و کاغذهای خط دار با چیدمانی فرم گونه سعی در ایجاد یک حس نوستالژیک و آرامش در دروون مخاطبان خود هستند. نکته هایی برای این ترند؟ رنگ ها را نسبتاً مطیع طرح اصلی خود نگه دارید. قرمز و فیروزه ای برای استفاده در متن یا خطوط نازک عالی است، اما اگر می خواهید کل کاغذ را رنگ کنید، آن را به سایه ای تیره تر تبدیل کنید.

سرورقی و پاورقی

سرانجام، اگر همه موارد فوق برای شما خیلی زیاد به نظر برسد، هنوز هم امکان دارید که یک طراحی ساده تر، سیاه و سفید را جالب نگه دارید. کلید استفاده مناسب تر از این ترند بازی با مقیاس ها و مقادیر است. همچنین دست طراحان برای ایجاد تفاوت در نحوه استفاده از اطلاعات و چیدمان آنها در صفحه بسیار باز تر بوده و به راحتی میتوانند طرح ها را از حالت ها و فرمت های قدیمی خود خارج کنند.
طراحی سربرگ

همانطور که در این مقاله اشاره کردیم، برخورداری از یک ست اداری خاص یا طراحی سربرگ و پاکت نامه ای منحصر به فرد نیز علیرغم تصور همگان میتواند در دیده شدن بیشتر شما و کسب و کارتان موثر باشد. همانطور که در مقالات قبلی این مطلب را در رابطه با طراحی کارت ویزیت بیان کردیم المان های هویت بصری برند شما تکه هایی از اطلاعات شما هستند که در دستان مخاطبان شما باقی می مانند پس با طراحی هرچه بهتر آنها می توان راحت تر در ذهن و قلب آنان نفوذ کرد. تیم طراحی سل گرافیک نیز با تجربه بسیار بالا در همکاری با برندهای مطرح، کوچک و بزرگ و با تعداد بسیار زیاد از نمونه کارهای موفق در کنار شما و کسب و کارتان خواهد بود تا از طراحی لوگو تا کوچک ترین المان هویت برندتان را در راستای اهداف و ارزش های سازمانی برند طراحی کنید. برای مشاهده نمونه کارها و همچنین ارتباط و مشاوره با ما در راستای بهبود فرایند برندسازی سازمان از طریق دکمه های زیر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.


کلیه حقوق این وبسایت محفوظ و متعلق به سل گرافیک میباشد