بازاریابی

بهترین تکنیک های بازاریابی برای سال 1400 - قسمت اول

خوب است که بدانید اهدافتان چیست و درک بزرگی از چگونگی دستیابی به آن ها داشته باشید اما انجام کارها بدون دلیل هیچ فایده ای ندارد. در عین حال به کار انداختن برنامه بازاریابی متفاوت از استراتژی آن است. این کانال ها، تکنیک ها، و تاکتیک ها هستند که به تحقق اهداف شما کمک می کنند. علاوه بر این بازاریابی آنلاین یک برند با تاکتیک های زیادی برای ریدن به مخاطب و ایجاد طنین در آن بسیار سخت تر و پیچیده تر شده است. برای کمک به شما در یادگیری موثرترین تکنیک های بازاریابی امروز، بهترین ها را جمع آوری کرده ایم تا به برنامه بازاریابی دیجیتال شما اضافه کنیم. برای کمک به شما در یادگیری موثرترین تکنیک های بازاریابی امروز، بهترین ها را جمع آوری کرده ایم تا به برنامه بازاریابی شما اضافه کنیم تا شما با استفاده از این تکنیک ها بتوانید بازاریابی بسیار قوی برای برند خود داشته باشید.

آنچه در این مقاله خواهید خواند:

داستان سرایی برند

در زمینه علوم اعصاب، محققان ثابت کرده اند که داستان سرایی بهترین راه برای جلب توجه افراد، هک کردن اطلاعات در خاطرات آنها و ایجاد ارتباط احساسی با آنها است. مغز انسان طوری برنامه ریزی شده است که هوس کند، جستجو کند و به روایتی پاسخ دهد واین برنامه هرگز تغییر نخواهد کرد. اگر یک صفحه درباره در وب سایت خود دارید که فقط برای گفتن اینکه شما چه کاری انجام می دهید و برای چه کاری انجام می دهید کار می کند، ساخت یک داستان جذاب یک روش عالی برای بالا بردن آن صفحه و ایجاد رابطه بین خوانندگان خود است. نکته ای که باید بدانید این است که این داستان سرایی تنها برای صفحه درباره شما نیست بلکه این داستان میتواند کل سایت شما را در بر بگیرد. به یاد داشته باشید که قصه پردازی چقدر قدرتمند است و تهیه یک داستان پر از درگیری، تعجب و احساسات را در نظر بگیرید که بینندگان شما بدون در نظر گرفتن برند شما با شما ارتباط برقرار می کنند. کانالی که آنها را هدف قرار داده اید.

بازاریابی

برای مطالعه بیشتر

ماندگاری برند شما در ذهن مخاطبان یکی از اولین راه های جلب نظر مشتریان است. اینکه برند شما به گونه ای خلق بشود که در تمامی موارد استفاده اش زیبایی اولیه را داشته باشد و در اولین نگاه توجه مخاطب را به خود جلب کند از نکاتیست که باید در حین برندسازی به آن توجه کرد.

روش صدای فراگیر

اثربخشی یک تبلیغ هر چند بار که توسط یک مشتری مشاهده می شود، افزایش می یابد. همچنین بسیار مطمئن است که بگوییم هر دارایی بازاریابی هرچه بیشتر دیده شود افزایش می یابد. روش صدای فراگیر این ایده را می گیرد و با به چالش کشیدن این تصور که کانال ها و دارایی های متعلق به شما برای ایجاد آگاهی واقعی از برند کافی نیست و به همین علت آن را تقویت می کند. شما همچنین باید در هر جای دیگری که کسی برای در نظر گرفتن محصولات مراجعه می کند، ظاهر شوید.
بازاریابی

روابط عمومی دیجیتال

میانگین زمان صرف شده در شبکه های اجتماعی 145 دقیقه در روز در سال 99 بود که نسبت به سال قبل افزایش داشته است. نیازی به گفتن نیست که مردم بیشتر از هر زمان دیگری در شبکه های اجتماعی وقت می گذرانند. و متخصصان روابط عمومی استراتژی خود را از تمرکز بر قرار دادن داستان های خود در انتشارات رسانه های خبری تا تمرکز بر هدایت به وب سایت ها و رسانه های اجتماعی خود متمرکز می کنند. برای اینکه امروزه خبرهای خود را با موفقیت در اختیار روزنامه نگاران و رسانه های خبری قرار دهید، باید محتوایی را که در پروفایل های شبکه های اجتماعی و انتشار آنها عملکرد خوبی دارد، حساب کنید. بنابراین قبل از اینکه داستان خود را بیان کنید، مطمئن شوید که برای مخاطبان اجتماعی رسانه خبری مناسب و جالب است.

بازاریابی ویدئویی

ویدئو به عنوان شکل شماره یک رسانه مورد استفاده در استراتژی محتوا، از وبلاگ ها و اینفوگرافیک پیشی گرفته است. این چند دلیل دارد:
  • انعطاف پذیر است می توانید ویدئو برای YouTube ایجاد کنید، آن را در وبلاگ خود جاسازی کنید، در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید و موارد دیگر.
  • این یک نوع بازی ارگانیک متفاوت است. Google ویدیوها را در صفحات نتایج موتور جستجو نشان می دهد. یوتیوب در نوع خود یک موتور جستجو است و بعد از خود گوگل دومین سایت پربازدید است.
  • مصرف ویدیو همچنان افزایش می یابد و از تلویزیون پیشی می گیرد و در انتقال اطلاعات موثر است.

برای مطالعه بیشتر

اما آنچه که امروز ماندگاری یا عدم ماندگاری یک مجموعه را معین میکند، استفاده از راهکارهای برندسازی است. با برندسازی راز اثرگذاری و ماندگاری هر چه بیشتتر یک کسب و کار را خواهید آموخت. به عبارت دیگر برندسازی را میتوان کلید پیروزی در رقابت بر سر سهم بیشتر از بازار بیشتر دانست. در مقاله زیر با ارائه راهنمایی گام به گام همراه شما خواهیم بود تا برندی بسازید اثرگذار و ماندنی. آموزش گام به گام خلق هویت برند

پسوندهای برند

شرکتهای بزرگ معمولاً برند خود را برای تولید محصولات جدید در صنایعی که هیچ سهم بازار در آنها ندارند گسترش می دهند. این ابتکارات را توسعه برند می نامند و به آنها این امکان را می دهد تا از آگاهی از برند و ارزش ویژه خود برای ایجاد درآمد بیشتر استفاده کنند. از لحاظ تاریخی، موفق ترین الحاقات برند مواردی است که کاملاً به محصول اصلی این شرکت متصل می شوند. با ورود به بازارهای مماسی که می توانند ارتباطات منحصر به فرد و کیفیت درک شده برند شما را حفظ کنند، می توانید محصولات جدیدی بسازید که مصرف کنندگان به صورت شهودی از مزایای آن می فهمند، حتی اگر آنها هرگز آنها را در قفسه ندیده باشند. از طرف دیگر، یک شرکت می تواند از مارک خود سو استفاده کند و به نوبه خود به آن آسیب برساند. اگر آنها محصولی را در بازاری توسعه دهند كه با محصول اصلی آن ارتباط تنگاتنگی نداشته باشد، مخاطبان می توانند ارتباطات نامطلوبی را با یك برند پیوند دهند، انجمن های موجود را ضعیف کرده و به كيفيت درك شده محصولات تثبیت شده آن لطمه بزنند.

اما کار به اینجا ختم نمی شود نکات بسیار زیادی همچون جامعه سازی، بازاریابی متنی و موارد دیگر که خالی از لطف نیست تا آنها را بدانید و در بازاریابی خود استفاده کنید.

کلیه حقوق این وبسایت محفوظ و متعلق به سل گرافیک میباشد