بازاریابی

بهترین تکنیک های بازاریابی برای سال 1400 - قسمت دوم

در قسمت قبلی تکنیک های بازاریابی برای سال 1400 به مواردی همچون داستان سرایی برند، روش صدای فراگیر، روابط عمومی،بازاریابی ویدئویی و پسوندهای برند پرداختیم اما باید بدانید که کار ما به همچنان ادامه دارد ما در این مقاله به ادامه تکنیک های بازاریابی خواهیم پرداخت پس با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

آنچه در این مقاله خواهید خواند:

جامعه سازی

آخرین کاری که برای بازاریابی انجام میدهند تولید محتوا است و یکی بهترین راه ها برای افزایش تعامل و آگاهی از برند ایجاد ارتباط با کاربرای، مشتریان و سایر افراد در صنعت است. بسیاری از برندها در حال ایجاد انجمن های و تولید محتوای شبکه های اجتماعی، تابلوهای آنلاین و شبکه ها هستند. با مدیریت جامعه، شما در حال ایجاد روابط، بازگرداندن و ایجاد خود به عنوان یک مقام در صنعت هستید. این کار می تواند به سادگی پاسخ دادن به سوالات با ایجاد هشتگ در توییتر و یا اینستاگرام باشد، یا به همان اندازه پیچیده باشد که یک شبکه پشتیبانی کامل برای محصول خود ایجاد کنید. نکته ای که باید بدانید این است که شما اشتیاق مشتری خود را با برند خود بهبود می بخشید. اگر به درستی انجام شود، انجمن شما حتی ممکن است فراتر از برند شما باشد و به یک منبع مفید برای همه افراد درون آن تبدیل شود. به عنوان مثال، Women in Tech SEO، که توسط Areej Abu Ali تاسیس شده است، جامعه ای متمرکز بر سرعت بخشیدن به مشاغل زنان در صنعت سئو است. این سازمان شبکه ای با بحث، ملاقاتهای مستمر، خبرنامه و موارد دیگر دارد.

برای مطالعه بیشتر

اما آنچه که امروز ماندگاری یا عدم ماندگاری یک مجموعه را معین میکند، استفاده از راهکارهای برندسازی است. با برندسازی راز اثرگذاری و ماندگاری هر چه بیشتتر یک کسب و کار را خواهید آموخت. به عبارت دیگر برندسازی را میتوان کلید پیروزی در رقابت بر سر سهم بیشتر از بازار بیشتر دانست. در مقاله زیر با ارائه راهنمایی گام به گام همراه شما خواهیم بود تا برندی بسازید اثرگذار و ماندنی. آموزش گام به گام خلق هویت برند

بازاریابی متنی

بازاریابی متنی نوعی سرویس دهی محتوای وب سایت شخصی به بازدیدکنندگان با توجه به مرحله سفر خریدار است. ایده این است که اگر بتوانید سر و صدا را کاهش دهید و به بازدیدکنندگان وب سایت خود محتوایی را بدهید که بیشترین اهمیت را برای آنها دارد، در جلب توجه آنها بسیار موفق تر خواهید بود. همه ما می توانیم توافق کنیم که بهبود تجربه برای چشم اندازها می تواند به افزایش اثربخشی منجر شود، اما شاید برایتان سوال باشد که بازاریابی زمینه ای در عمل چگونه است؟ به عنوان مثال، ممکن است از CTA های پویا استفاده کنید که فقط پیشنهادهای مربوط به آنها را به آنها نشان می دهد. این میزان اطلاعات بی فایده ای را که آنها در وب سایت شما مصرف می کنند کاهش می دهد تا حدی که بنرهایی که می بینند مفید و مرتبط هستند. این ممکن است به معنای استفاده از فرم های هوشمند باشد تا شما مرتباً از بازدید کنندگان وب سایت که علت پر کردن چندین فرم در سایت شما هستند، اطلاعات مشابه را درخواست نکنید.

بازاریابی
سپس، می توانید پایگاه داده خود را تقسیم بندی کنید تا سرنخ های شما بر اساس محتوایی که قبلاً در وب سایت شما بوده است، کمپین های ایمیلی را که مستقیماً با نیازهای آنها مرتبط هستند دریافت کنند. همه اینها منجر به یک سفر شخصی و متناسب با فشار بدون برای مراجعه به یک فروشنده می شود.

بهینه سازی عنوان مقاله

هنگام نوشتن یک مقاله، آیا از عنوان اول استفاده می کنید یا چند عنوان می نویسید؟ باید بدانید که تا زمانی که مردم انتخاب نکنند روی عنوان کلیک کنند، به بقیه مطالب شما دسترسی نخواهند یافت. به همین دلیل داشتن عناوین جذاب که مورد توجه مخاطبان شما قرار گرفته و آنها را مجبور به کلیک می کند بسیار مهم است. با افزایش اثر بخشی عناوین خود، می توانید میزان کلیک را افزایش دهید. یکی از راه های انجام این کار استفاده از ابزاری مانند heading analyzer برای دیدن کارهایی است که می توانید برای بهبود تیتر خود انجام دهید. بهتر از این، شما همیشه می توانید مقاله های وبلاگ موجود خود را تجزیه و تحلیل کنید تا ببینید کدام عناوین به اندازه کافی دیده نمی شوند.
بازاریابی

هدف گذاری مجدد

بسیاری از تکنیک های بازاریابی محتوا به جای بهبود اثربخشی مخاطبانی که قبلاً به دست آورده اید، جذب مخاطبان جدید است. به همین دلیل است که هدف گیری مجدد به عنوان یک تاکتیک بسیار کم استفاده در این لیست جای می گیرد. من هدف گذاری مجدد را با یک سناریو توضیح می دهم: یک مخاطب به سایت شما می آید و یک محصول را بررسی می کند. آنها تصمیم میگیرند که زمان خرید نرسیده و آنها آنجا را ترک می کنند. هدف گذاری مجدد به شما امکان می دهد با نشان دادن تبلیغات محصول در سایت های دیگر به عنوان مثال تبلیغات بنر یا تبلیغات در شبکه های اجتماعی، علاقه اولیه خود را به آنها یادآوری کنید. در واقع، تبلیغات برند در اینترنت آنها را دنبال می کند و احتمال بازگشت آنها برای خرید را افزایش می دهد.

اتوماسیون بازاریابی

اتوماسیون فرآیند استفاده از فناوری برای از بین بردن اقدامات دستی و ایجاد عملکردهای تکراری یا قابل برنامه ریزی به روشی خودکار است. اتوماسیون بازاریابی این اصل را در CRM و فعالیت های بازاریابی از طریق ایمیل شما اعمال می کند، به شما و برند این امکان را می دهد که وقت خود را آزاد کرده و پیام خود را در مقیاس وسیع منتشر کنید. به جای ارسال ایمیل های یکبار مصرف، می توانید با استفاده از اتوماسیون بازاریابی دنباله ای از ایمیل ها و اقدامات را آغاز کنید، همه بدون اینکه دکمه ارسال را بزنید.

برای مطالعه بیشتر

ماندگاری برند شما در ذهن مخاطبان یکی از اولین راه های جلب نظر مشتریان است. اینکه برند شما به گونه ای خلق بشود که در تمامی موارد استفاده اش زیبایی اولیه را داشته باشد و در اولین نگاه توجه مخاطب را به خود جلب کند از نکاتیست که باید در حین برندسازی به آن توجه کرد.

در پایان، بازاریابی روندی است که منجر به فروش هر چه بیشتر شما خواهد شد، اما برندسازی پایه ای است که شما بر روی آن شهرت و وفاداری مشتری خود را بنا می کنید و در دراز مدت از این مسئله سود خواهید برد. نکته ای که باید همیشه به یاد داشته باشید این است که برند سازی یک فعل و پروسه است و مراحل مختلفی دارد. بنابراین اگرچه در ابتدا ممکن است دلهره آور به نظر برسد با در نظر گرفتن کلیه برنامه ریزی ها، دارایی ها و پرسنلی که به دنبال خلق یک برند فراموش نشدنی می روند این امر همچنین یکی از کاربردی ترین راه ها در زمینه سودآوری هرچه بیشتر برای مجموعه شماست. با برندسازی میتوانید داستان کسب و کار خود را از طریق تک تک المان های مجموعه خود به گوش مخاطبانتان برسانید. اگر ابتدای راه هستید یا در حال طی کردن این مسیر دچار سختی هایی شده اید و یا اینکه حتی مسیر خود را گم کرده اید، به یاد داشته باشید که ما تیم سل گرافیک در کنار شما هستیم. پس بیان داستان کسب و کارتان برای خلق هویت برندی ماندگار و یا احیای آن از طریق دکمه زیر با ما در تماس باشید.


کلیه حقوق این وبسایت محفوظ و متعلق به سل گرافیک میباشد