جاگذاری لوگو

بهترین و بدترین جاگذاری لوگو

مکان های زیادی برای قرار دادن لوگو وجود دارد به عنوان مثال بر روی تی شرت، بیلبورد و یا حتی دیوار. اما این ها توجه شما را جذب نخواهد کرد. بازی طراحی لوگو تنها به یک چیز نیاز دارید و آن هم خلاقیت است. خلاقیت به همراه جاگذاری لوگو میتواند برندسازی را ایجاد کند. البته باید بدانید که این استراتژی می تواند در چهره برند شما تاثیر بگذارد. ما در این مقاله چند نمونه عالی از بهترین و بدترین جاگذاری لوگو می پردازیم.

آنچه در این مقاله خواهید خواند:

جاگذاری بد

شما مکان خوبی برای لوگوی خود پیدا کردید، مثلاً در داخل یک مرکز خرید مجلل که بسیار شلوغ است. با این وجود شما یک خطای مهلک مرتکب شدید فکر نمی کنید که قرار دادن لوگو تا چه اندازه باشد. به عنوان مثال هواپیمایی ترکیه. این برند با نشان دادن سقوط هواپیما بر روی پله برقی هم اکنون اوضاع تجاری خوبی ندارد و این تنها به دلیل عدم آینده نگری بوده است. برای لوگو خود دستورالعمل های استفاده ایجاد کنید تا بتوانید مشکلات آشکارتر را پیش بینی کنید. و اگر قصد دارید لوگوی خود را روی هر چیزی قرار دهید، قبل از اینکه این کار را انجام دهید ، بررسی نهایی را انجام دهید.

جاگذاری لوگو

برای مطالعه بیشتر

اما آنچه که امروز ماندگاری یا عدم ماندگاری یک مجموعه را معین میکند، استفاده از راهکارهای برندسازی است. با برندسازی راز اثرگذاری و ماندگاری هر چه بیشتتر یک کسب و کار را خواهید آموخت. به عبارت دیگر برندسازی را میتوان کلید پیروزی در رقابت بر سر سهم بیشتر از بازار بیشتر دانست. در مقاله زیر با ارائه راهنمایی گام به گام همراه شما خواهیم بود تا برندی بسازید اثرگذار و ماندنی. آموزش گام به گام خلق هویت برند
جاگذاری لوگو

شما آن را طراحی کرده اید تا آن را کجا قرار دهید؟

در مرحله بعدی، نگاهی گذرا به لوگوها و چند آگهی که به طور خاص قرار داده شده بودند تا در مکان خود قرار بگیرند  تا جلوه ای وحشتناک داشته باشد. تاکسی زیر باعث می شود برخی از افراد فرار کنند. این باعث می شود دیگران بخواهند بیش از حد طولانی در صندلی عقب آویزان شوند. این قرار دادن هیچ کاری برای برند انجام نمی دهد، زیرا چشم شما را از لوگو و سایر ویژگی های تبلیغات دور می کند. و اما چند نکته بسیار مهم:

  • اگر جایگذاری لوگو شما باعث می شود مشتریان از شما سوال کنند، چرا، شما باید مراقب باشید
  • اگر در حال طراحی مکان خاصی هستید، از پیچاندن کامل موضوع خودداری کنید. حدس می زنم این نکته اساسی اینجا باشد. نگاه دوم را به سمت طرح نهایی بیندازید تا مطمئن شوید چیزی را از دست نداده اید. اگر چیزی عجیب به نظر برسد، احتمالاً چنین است.

جاگذاری لوگو غیر منتظره

برخی از جایگذاری های غیرمعمول لوگو کاملاً موثر هستند، اما برای لیستی از مشاغل محدود. به عنوان مثال، روند برند ice با لوگو. این امر نه تنها برای بسیاری از مشاغل بی اثر خواهد بود بلکه می تواند کاملاً مضر باشد. آیا آنها باید قطعات یخ را با لوگو خود مارک بزنند؟ شاید نه، زیرا لوگو فوراً شروع به ذوب شدن می کند و در عرض چند دقیقه از بین می رود. با توجه به اینکه پیشنهاد ارزش کلی آنها مربوط به رشد، پیشرفت و محافظت از دارایی مشتری است، این ممکن است آنچه را که آنها می خواهند برقرار نکند.

جاگذاری لوگو

مصیبت های کلمه کلیدی

اگر برای قرار دادن لوگو با پارامترهای کلمه کلیدی که مکان نمایش لوگو شما را کنترل می کند ثبت نام کنید ، ممکن است فکر کنید که تمام بخش های خود را پوشش می دهید. گاهی اوقات، این نتایج غیر منتظره و در عین حال خنده دار دارد. با مرور زمان، نتایج بسیار وحشتناک است. اما نکاتی که همیشه باید به یاد داشته باشید:

  • هنگام نوشتن کلمات کلیدی برای سیستم عامل هایی که لوگو شما را قرار می گیرد، بسیار خاص باشید
  • هر کلمه کلیدی را که نباید در آن بگنجانید

برای مطالعه بیشتر

ماندگاری برند شما در ذهن مخاطبان یکی از اولین راه های جلب نظر مشتریان است. اینکه برند شما به گونه ای خلق بشود که در تمامی موارد استفاده اش زیبایی اولیه را داشته باشد و در اولین نگاه توجه مخاطب را به خود جلب کند از نکاتیست که باید در حین برندسازی به آن توجه کرد.

خلاق باشید اما هوشمند باشید

امیدوارم از سفر کوچک ما به محل قرارگیری لوگو در منطقه گرگ و میش لذت برده باشید. حتی اگر آنها گاهی اوقات شکست بخورند، دیدن جایگذاری لوگو خلاقانه همیشه هیجان انگیز است، به ویژه هنگامی که فکر دیگری نمی کنید. پس چرا با قرار دادن لوگو بعدی خود به دنبال چیزی کاملا جدید نیستید؟ در پایان، بازاریابی روندی است که منجر به فروش هر چه بیشتر شما خواهد شد، اما برندسازی پایه ای است که شما بر روی آن شهرت و وفاداری مشتری خود را بنا می کنید و در دراز مدت از این مسئله سود خواهید برد. نکته ای که باید همیشه به یاد داشته باشید این است که برند سازی یک فعل و پروسه است و مراحل مختلفی دارد. بنابراین اگرچه در ابتدا ممکن است دلهره آور به نظر برسد با در نظر گرفتن کلیه برنامه ریزی ها، دارایی ها و پرسنلی که به دنبال خلق یک برند فراموش نشدنی می روند - این امر همچنین یکی از کاربردی ترین راه ها در زمینه سودآوری هرچه بیشتر برای مجموعه شماست. با برندسازی میتوانید داستان کسب و کار خود را از طریق تک تک المان های مجموعه خود به گوش مخاطبانتان برسانید. اگر ابتدای راه هستید یا در حال طی کردن این مسیر دچار سختی هایی شده اید و یا اینکه حتی مسیر خود را گم کرده اید، به یاد داشته باشید که تیم طراحی سل گرافیک تا آخرین لحظه با شما خواهد بود. پس بیان داستان کسب و کارتان برای خلق هویت برندی ماندگار و یا احیای آن از طریق دکمه زیر با ما در تماس باشید.


کلیه حقوق این وبسایت محفوظ و متعلق به سل گرافیک میباشد