برندسازی

شش اشتباه در برندسازی که باعث کمبود بودجه می شود

اگر شما یک شرکت تازه تاسیس هستید و تصمیم به کسب درآمد از آن برند هستید باید بدانید که گاهی اوقات بعضی از فاکتور ها مانع دستیابی به آرزوهایمان هستند. باید بدانید که در این اوقات شما نیاز به یک پیام و یک محصول جذاب دارید تا با استفاده از آن ها در این بازار شلوغ ایستادگی کنید. اما گاهی اوقات حتی با وجود پیام، محصول و مهارت ارائه صحیح، ممکن است چیز دیگری شما را عقب نگه دارد که احتمالاً هرگز حتی به آن توجه نکرده اید باید بدانید که آن چیز بسیار مهم برندسازی شماست. ما در این مقاله تصمیم بیان نحوه درست برندسازی و شش اشتباه در برندسازی که مانع از کسب درآمد برای برند است صحبت می کنیم.

آنچه در این مقاله خواهید خواند:

باز طراحی

درست است که برندسازی خوب بهتر از ترند بودن است اما داشتن زیبایی و مدرن بودن در طراحی های شما بسیار خوب و جذاب است. باید بدانید که با استفاده ازهمین طراحی ها می توانید خود را از رقبا متمایز و بهتر نشان دهید. شما میتوانید به سرمایه گذاران نشان دهید که شما مدرن هستید و از ترند های روز خبر دارید و همین کار باعث سرمایه گذاری بر روی برند شما می شود. امروزه اکثر استارتاپ ها به همان ابزارها، شبکه ها، فریلنسرها و غیره دسترسی دارند و برای راه اندازی مشاغل مورد نیاز این بدان معناست که بیرون راندن یک شرکت همیشه ارزان تر و سریعتر است. به مین علت باید بدانید که اغلب استارتاپی با بهترین برند برنده است.

طراحی لوگو

ببینید ما در این مقاله قرار است با شما روراست صحبت کنیم به همین دلیل باید بدانید که لوگو بسیار در برندسازی عامل موثری است. یک چیزی که باید بدانید که لوگوی شما تعیین کننده ی بودجه نیست اما نبود آن هم می توانند برند شما نابود کند. لوگو بیان کنند خدمات، داستان و تمام چیز هایی که یک برند شامل می شود است. لوگو به مخاطب می گوید که شما چه خدماتی ارائه می دهید. به همین علت در طراحی لوگوی خود بسیار حساسیت نشان دهید تا طراح شما یک لوگوی عالی و مخصوص برند شما را طراحی کند.

طراحی لوگو

برای مطالعه بیشتر

ماندگاری برند شما در ذهن مخاطبان یکی از اولین راه های جلب نظر مشتریان است. اینکه برند شما به گونه ای خلق بشود که در تمامی موارد استفاده اش زیبایی اولیه را داشته باشد و در اولین نگاه توجه مخاطب را به خود جلب کند از نکاتیست که باید در حین برندسازی به آن توجه کرد.

برنامه ریزی

هنگامی که شما یک استارت آپ هستید و اقدام به جمع آوری کمک مالی می کنید، آخرین چیزی که می خواهید طرف دیگر میز فکر کند این است که آیا شما حتی فکر می کنید اصول خود را پوشش دهید. باید بدانید که برنامه زیری در باره کار های برند بسیار مهم است و اگر به برند خود توجه لازم را نداشته باشید، مطمئناً پرچم های قرمز را برای سرمایه گذاران بالا می برید.
برندسازی

نام برند

آیا می خواهید بدانید که چرا شرکت های فست فود مانند McDonald’s و In-N-Out Burger اینقدر خوب عمل می کنند؟ باید بدانید که این برند ها در هرجا که باشند یک کار می کنند. به این معنا که در هجای جهان شما نام McDonald’s به گوش شما بخورد شما میدانید که این برند فست فودی است. این همان نام برند است که شما باید در انتخاب آن بسیار آگاه باشید. نام برند باید به مخاطب بگوید که شما چه خدماتی ارائه می دهید. باید بدانید که هنگامی که مخاطب نام برند شما را می شوند و یا حتی می بیند البته باید بدانید که این اتفاق ممکن است در هر جا اتفاق بیفتد چه در بنر های تبلیغاتی و چه در سایت با صفحه های اجتماعی مهم است که مخاطب با دیدن نام شما یاد چه چیزی بیفتد.

ماندگاری در بازار رقابت

هنگامی که از سرمایه گذاران را به حمایت از برند شما می خوانید و از آنها پول می خواهید باید بدانید که آنها به شما و پتانسیل شما ایمان دارند. اما اگر ایده ای دارید که برای چه موضعی در این بازار ایستاده اید، چگونه می توانید انتظار داشته باشید که سرمایه گذار از شما حمایت کند و به شما پول بدهد. باید بدانید که با پرسش چند سوال کلیدی در برندسازی از خود، می توانید دلیل اینکه چرا در این بازار تلاش می کنید تا متمایز از سایر رقبای خود به نظر برسید را پیدا کنید.

داستان برند

داستن برند یکی از مهمترین اصل ها در برندسازی است. شاید برای شما سوال باشد که چگونه داستان برند شکل می گیرد؟ شاید برایتان جالب باشد که بگویم داستان برند تنها با پرسش چند سوال به وجود می آید. با پرسش سوال هایی مثل برای چه ایجاد شده اید؟ چه خدماتی ارائه می دهید؟ باید بدانید که داستان برند بسیار برای سرمایه گذاران مهم است. چرا که آنها بر اساس داستان برند شما به برندتان اعتماد می کنند و از برند شما حمایت های لازم هم از نظر مالی و هم از لحاظ دیگر.

برای مطالعه بیشتر

اما آنچه که امروز ماندگاری یا عدم ماندگاری یک مجموعه را معین میکند، استفاده از راهکارهای برندسازی است. با برندسازی راز اثرگذاری و ماندگاری هر چه بیشتتر یک کسب و کار را خواهید آموخت. به عبارت دیگر برندسازی را میتوان کلید پیروزی در رقابت بر سر سهم بیشتر از بازار بیشتر دانست. در مقاله زیر با ارائه راهنمایی گام به گام همراه شما خواهیم بود تا برندی بسازید اثرگذار و ماندنی. آموزش گام به گام خلق هویت برند

انتقاد پذیری

یک چیزی که باید درک کنید این است که درست که شما ما ها، سالها برای محصول خود و برند خود تلاش کرده اید. درست است که شما بهتر از هرکس دیگه ای برند خود ار بیشتر از همه می شناسید اما باید به انتقادات چه منفی و چه مثبت گوش دهید. باید بدانید که یکی از راها هایی که می توانید برند خود را روز به روز کامل کنید این است از انتقادهای مشتریان و یا حتی سرمایه گذاران گوش دهید و مشکلات را حل کنید تا روز به روز برند شما کامل شود تا سرمایه گذاران بتوانند به شما کمک کنند.

درست است که شما با مشکلاتی مانند بودجه مواجه بوده اید اما امیدواریم که با خواندن این مقاله و استفاده از نکاتی که گفته شد مشکلات خود را حل کنید. اکنون که می دانید چگونه از هویت نام تجاری خود به نفع خود استفاده کنید و اجازه ندهید مانع از دریافت بودجه شوید وقت آن است که به پیش سرمایه گذاران بروید و پیشنهادات خود را را ارائه دهید! تیم طراحی سل گرافیک با سالها تجربه در زمینه برندسازی و خلق هویت و همکاری با برند های کوچک و بزرگ می تواند شما را در این امر یاری کند.


کلیه حقوق این وبسایت محفوظ و متعلق به سل گرافیک میباشد