طراحی لوگو

طراحی لوگوهای مثلثی و مربعی

مثلث شکلی است که با دیدن آن میتوانید آرامش و امنیت را حس کنید و باید بدانید که مثلث در میان سایر اشکال مظهر پایداری است. به عنوان مثال، در نظر بگیرید که چگونه میزهای تاشو اغلب دارای تکیه گاه های مثلثی هستند یا اینکه پایه های تکی به پایه های مثلثی چسبیده اند این نشان دهنده این است که این شکل قابل اعتماد است. و اما مربع، باید بدانید که دلایل زیادی برای انتخاب طرح لوگو مربعی وجود دارد. لوگوهای مربعی می توانند موارد مختلفی از جمله قدرت، قابلیت اطمینان، ساختار و نظم را نشان دهند.اگر هر یک از این ارزش ها همان ارزش هایی هستند که شما می خواهید تا مخاطبانتان با شنیدن این کلمات به یاد شما بیفتند ما در این مقاله تصمیم به بیان تمام ویژگی های لوگو های مثلثی و مربعی داریم تا شما با الهام گرفتن از آنها لوگوی مورد نظر خود را طراحی کنید.
آنچه در این مقاله خواهید خواند:

لوگوهای مثلثی که رنگارنگ و آرامش بخش هستند

مقاومت هندسی مثلث ها به آنها امکان می دهد تا احساس آرامش یا امنیت را برقرار کنند. این امر به ویژه هنگامی درست است که مثلث ها با رنگ های شاد جفت شود. اگر تجارت شما مربوط به زمینه هایی مانند امور مالی، مدیریت یا هر زمینه ای است که هدف آن برقراری ارتباط با مخاطب و ایجاد امنیت است، برای الهام گرفتن باید طراحی خود را از اینجا شروع کنید.

طراحی لوگو

برای مطالعه بیشتر

علاوه بر تمامی نکاتی که در این مقاله به آن پرداخته می شود، توجه به طراحی لوگو و داشتن طرحی متفاوت و خاص به عنوان نشان تجاری کسب و کار شما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. کمااینکه روند طراحی المان های مختلف هویت بصری با داشتن یک لوگوی متناسب و زیبا راحت تر هم خواهد شد. در مقاله زیر به بررسی اصول ابتدایی طراحی لوگو و فعالیت های تیم طرحی سل گرافیک در زمینه طراحی لوگو پرداخته ایم که مطالعه آن خالی از لطف نیست.

لوگوهای مربعی که بر هندسه تاکید دارند

مربع ها یکی از اساسی ترین اشکال هندسی است که باعث می شود آنها برای کسب و کارهای مرتبط با موضوعاتی مانند چاپ سه بعدی، طراحی داخلی یا حتی آکادمی هنر عالی باشند. می توان از لوگو های مربعی به صورت متقارن استفاده کرد و البته باید بدانید که ایده برای طراحی لوگو مربعی بسیار زیاد است چرا که این شکل یک شکل کاربردی و کامل است.

لوگوهای مثلثی که دارای خط های باریک هستند

طراحی لوگو

در مقایسه با دایره ها و مربع ها، مثلث ها یکی از اشکال کم کاربرد در طراحی لوگو هستند که لزوما استفاده از آن چیز بدی نیست چرا ارزش های برند را به خوبی به مخاطب منتقل می کنند. شما با طراحی لوگوی مثلثی می توانید به مخاطبان خود ثابت کنید که شما مدرن و خاص هستید و این کار را با استفاده از خط های باریک می توانید به اوج برسانید. اگر حوزه فعالیت شما در زمینه هایی است که شما نیاز به دیده شدن دارید استفاده از این لوگو ها می تواند بسیار مفید باشد.

لوگوهای مربعی که نمایانگر ساختار و نظم هستند

یکی از ویژگی های خوب مربع ها این است که آنها با سایر مربع ها مطابقت دارند. به همین دلیل میادین ساختار و سازمان را ایجاد می کنند. با نگاه به میادین از این زاویه، می فهمیم که چرا یک لوگو مربع برای شرکتی که در کار های ساخت و ساز است بسیار مفید است یا حتی شرکتی که سرویس اشتراک کاملاً منظمی را ارائه می دهد، بسیار مفید است. گرچه برند شما هم بسیار بر نظم و قانون تاکید دارد طراحی لوگو مربعی میتواند انتخاب خوبی برای طراحی لوگو منحصر به فرد شما باشد.

لوگوهای مثلثی مصور

به لطف اسطوره هایی مانند مثلث برمودا، مثلث ها را می توان به گونه ای به تصویر کشید که احساس مرموز یا حتی افسانه ای داشته باشد. این سبک طراحی برای مشاغل که داستانی در پشت مارک تجاری دارند بسیار مناسب خواهد بود چرا که یک معما یا یک داستان برای مخاطب ایجاد می شود که معمولا آن را دوست دارند البته باید به خاطر داشته باشید که لوگو ها ارزش ها و داستان برند را بازگو می کنند پس به خاطر داشته باشید که لوگویی که طراحی می کنید با ارزش های شما سازگاری داشته باشد.

برای مطالعه بیشتر

طراحی یک آرم و لوگوی مناسب تنها به زمان طراحی منتهی نمی شود و موارد بسیار زیادی وجود دارد که باید پیش از آغاز طراحی لوگو به آنها توجه کرد. در مقاله زیر به یازده گام بسیار اساسی پیش از طراحی لوگو پرداخه ایم.

لوگوهای مربعی که سادگی را برجسته می کنند

مربع ها بسیار ساده هستند. آنها دارای چهار ضلع ، چهار گوشه و یکی از مهمترین نکته این است که آنها بسیار کاربردی هستند و بسیار در طراحی ها استفاده می شوند. به همین دلیل بهتر است از یک لوگو مربع برای هدف قرار دادن مشتریانی استفاده کنید که دوست دارند تجربه خریدشان ساده و آسان باشد. برای مثال محصولات کودک را برای والدین، برند های لوکس با زیبایی مینیمالیستی و یا حتی محصولات با تکنولوژی ساده که استفاده از آنها بسیار آسان است، در نظر بگیرید. اگر شرکت شما چیزی مینیمالیستی و ساده و بدون تعجب ارائه می دهد این سبک از طراحی لوگو می تواند شروع عالی برای برند شما باشد.

طراحی لوگو

لوگو های مثلثی که بر هندسه تاکید دارند

مثلث ها چشم را به سه نقطه تیز می رسانند. این به آنها اجازه می دهد تا حس دقت، دقت یا حتی پیچیدگی را به تصویر بکشند. برخی از راه های بیرون آوردن این خصوصیات در یک لوگو مثلثی، ارائه آن از طلای براق یا ترکیب آن با استفاده از هندسه مینیمالیستی در تناژ رنگی براق است. این سبک از طراحی لوگو برای مشاغلی که فناوری نوآورانه ایجاد می کنند یا به سادگی می خواهند نشان دهند یک برند متمرکز باشند عالی است.

همانطور که در بالا گفتیم لوگو یکی مهمترین عناصر هویت برند است که نبود آن باعث ضرر برند می شود. اما ما در این مقاله در مورد لوگو های مثلثی و مربعی صحبت کردیم و چندین سبک از طراحی لوگو به وسیله این اشکال را توضیح دادیم. همانطور که در بالا گفتیم مثلث شکلی است که اعتماد را به یاد ما می آورد و مربع هم قدرت و نظم و یا تقارن را به یاد ما می آورد. درست است که لوگو مهم است اما یکی دیگر از نکاتی که باعث موفقیت شما در طراحی لوگو می شود این است که بدانید از آن لوگو چه چیزهایی می خواهید. تیم طراحی سل گرافیک با سالها تجربه در زمینه طراحی لوگو و خلق هویت برند برند شما را در این امر پر پیچ و خم یاری می کند.


کلیه حقوق این وبسایت محفوظ و متعلق به سل گرافیک میباشد