برندسازی

قدرت داستان سرایی برای برند

در تمام جهان قدرت داستان سرایی نشان داده است که این کار احساسات را برانگیخته میکند البته باید بدانید که بسیاری از برند های بزرگ و جهانی هم با استفاده از این تکنیک مخاطبان زیادی را به سمت برندشان جذب می کنند. اما اگر به زمان قدیم سفر کنیم متوجه می شویم روش های بازاریابی بسیار پیشرفت کرده اند و ما از آن روش های سنتی که می گویند محصول ما عالی است پس به همین علت باید آن را بخرید عبور کردیم. اما در زمان حال مردم میخواهند بدانند که چرا می گوییم محصولمان خوب است. شاید برایتان سوال باشد که چرا مردم باید بدانند که چرا محصول ما خوب است؟ باید بدانید که مردم داستان خوب را گوش می دهند و به آن اعتماد می کنند. شاید بگویید چگونه می شود داستان خوبی برای مخاطب گفت؟ باید بدانید که لازم نیست داستان برند بیش از حد مفصل باشد. هدف ساده، در عین حال معنی دار باشد. مردم عاشق روایتی به یاد ماندنی هستند که توجه آنها را جلب می کند. داستان سرایی می تواند نحوه تعامل مخاطبان شما با محصول یا تجارت شما را ارتقا بخشد. ما در این مقاله به چگونگی استفاده از قدرت داستان سرایی می پردازیم.
آنچه در این مقاله خواهید خواند:

برندسازی مربوط به داستان سرایی است

برندسازی تصویری است که مخاطبان از یک برند یا محصول آن برند دارند. اما نکته این است که با استفاده از داستان سرایی و تصویری از برند می توانید مخاطبان را به سمت برند جذب کنید. اما باید دقت کنید که در داستان برندتان ابر قهرمان باشید تا مردم درباره شما صحبت کنند. همیشه به یاد داشته باشید که مردم داستان های عالی و همچنین طراحی عالی را به یاد می آورند. باید بدانید که داستان سرایی و طراحی برند رابطه مستقیم با هم دارند تا با استفاده از آنها مخاطبان را به سمت برند بکشید.

برای مطالعه بیشتر

داستان سرایی برای برند یکی از کار های مفیدی و کارسازی است که اقلب برند ها از آن برای جذب مخاطب استفاده می کنند. همانطور که گفتیم برای داستان سرایی برای برند نیاز به شناخت کافی از برند و از ارزش های برند دارید و این شناخت با پرسش چند سوال به دست می آید. تیم طراحی سل گرافیک پس از سالها همکاری و همراهی با برندهای کوچک و بزرگ و با تعداد بسیاری نمونه کارهای موفق از شما دعوت میکند تا برای درخشیدن در میان مخاطبانتان هم اکنون با ما تماس بگیرید تا باقی مسیر را با هم و در کنار هم طی کنیم . به امید موفقیت و درخشش هر چه بیشتر نام شما

چگونه برای برند داستان سرایی کنیم

داستان برند شما باید برای مخاطب سرگرم کننده باشد نه کسل کننده و طاقت فرسا. با شناخت کامل خود از برند و هویت برند تان می توانید داستانی عالی را برای مخاطبانتان شرح دهید تا آنها با دیدن آن داستان به شما و برند تان اعتماد کنند. در اینجا چهار مرحله ساده برای کمک به شما وجود دارد که می توانید مانند یک نویسنده داستان برند خود را شرح دهید.

داستان خود را مشخص کنید

برندسازی
شاید برایتان سوال باشد که چگونه داستان خود را شروع کنیم؟ باید بدانید که برای این کار شما باید بدانید که برای چه می خواهید داستان برند خود را برای جهانیان بگویید. برای این کار شروع به نوشتن ارزش های برند خود بکنید و در آن مشخص کنید که کدام یک از آنها بیشتر برای شما مهمتر اند. ارزش های شما می تواند شامل: محصول یا خدمات شما، مخاطبان هدف شما، ارزش های شما و یا اینکه چرا شما متفاوت هستید. ارزش های برند شما حتما نباید همین ارزش ها باشد برای مثال یکی از ارزش های شما این است که در موقعیت مکانی خوبیی قرار دارید، به همین دلیل آن را شرح دهید ویا اگر برند شما مناسب گروه سنی خاصی است آن را شرح دهید تا و به یاد داشته باشید که از توضیح درباره ارزش های خود کم نکنید.

در مورد رقبا تحقیق کنید

یکی ار راه هایی که می توانید برند خود را توسعه دهید این است که از رقبای خود یاد بگیرید. این به این معناست که در مورد آنها تحقیق کنید . ببینید که آنها داستان برند خود را چگونه شرح می دهند. البه به یاد داشته که این کار فقط برای برند هایی که در صنعت شما فعالیت می کنند امکان پذیر است.

آنچه را که نیاز دارید کشف کنید

از اهداف خود برای مخاطب بگویید و آن را در داستان خود نشان دهید چرا که این اهداف می توانند مخاطبان زیادی را به سمت شما جذب کنند. یکی از راههایی که می تواند به شما کمک کند این است که اهداف خود را لیست کنید برای مثال: من به دنبال گسترش تجارت خود از طریق یک وب سایت هستم. برای این کار نیاز به عناصر دیگری دارید برای مثال طراحی لوگو، عکس و طراحی های گرافیکی. به مرحله فعلی شرکت خود و اینکه می خواهید در آینده به کجا بروید، فکر کنید. برندهایی که پیام آنها را درک می کنند، جایی برای سایر برند ها باقی نمی گذارند که یکپارچگی تجارت خود را زیر سوال ببرند. آنها روایت و چگونگی تعامل مخاطبانشان با آنها را کنترل می کنند. شما می توانید که که با طراحی های عالی اعتماد و آگاهی مخاطب را تقویت کنید.

برندسازی

برای مطالعه بیشتر

اما آنچه که امروز ماندگاری یا عدم ماندگاری یک مجموعه را معین میکند، استفاده از راهکارهای برندسازی است. با برندسازی راز اثرگذاری و ماندگاری هر چه بیشتتر یک کسب و کار را خواهید آموخت. به عبارت دیگر برندسازی را میتوان کلید پیروزی در رقابت بر سر سهم بیشتر از بازار بیشتر دانست. در مقاله زیر با ارائه راهنمایی گام به گام همراه شما خواهیم بود تا برندی بسازید اثرگذار و ماندنی. آموزش گام به گام خلق هویت برند

داستان برند خود را از طریق ظاهر و احساس تعریف کنید

بعد از اینکه مشخص کردید با چه ارزش هایی شروع می کنید، تصمیم بگیرید که چگونه می خواهید داستان شما با کلمات کلیدی، عکس های الهام بخش، نمادها و رنگ هایی که احساس برند شما را توصیف میکنند، تعریف شود. این به شما کمک می کند تا ارتباطات بین شما و طراح در هنگام طراحی برند شما آسان شود. در انتخاب به نمادها و رنگ هایی که برای بیان داستان خود انتخاب می کنید در طراحی خود مراقب باشید. یکی دیگر از نکات در داستان سرایی این است که مخاطبان به دنبال سازگاری هستند. تصویری قوی و سازگار، افراد را بر این باور خواهد داشت که یک برند در ارائه تصویر و استاندارد خاصی که با داستان آنها مطابقت دارد، تحقیقات دقیق خود را انجام داده است. این شانس شماست که داستان برند خود را از طریق ظاهر و احساس طراحی برند خود بگویید، بنابراین از آن نهایت استفاده را ببرید.

داستان سرایی برای برند یکی از کار های مفیدی و کارسازی است که اقلب برند ها از آن برای جذب مخاطب استفاده می کنند. همانطور که گفتیم برای داستان سرایی برای برند نیاز به شناخت کافی از برند و از ارزش های برند دارید و این شناخت با پرسش چند سوال به دست می آید. تیم طراحی سل گرافیک پس از سالها همکاری و همراهی با برندهای کوچک و بزرگ و با تعداد بسیاری نمونه کارهای موفق از شما دعوت میکند تا برای درخشیدن در میان مخاطبانتان هم اکنون با ما تماس بگیرید تا باقی مسیر را با هم و در کنار هم طی کنیم . به امید موفقیت و درخشش هر چه بیشتر نام شما


کلیه حقوق این وبسایت محفوظ و متعلق به سل گرافیک میباشد