طراحی لوگو

لوگوهای آبرنگی

اگر تا به حال با آبرنگ نقاشی کرده باشید، می دانید که این یک فرایند بسیار متفاوت از کار با اکریلیک یا رنگ روغن است و باعث ایجاد تصاویر منحصر به فردی می شود که نمی توانید با سایر ابزار ها ایجاد کنید. طراحی لوگوی آبرنگی یکی از سخت ترین سبک های طراحی لوگو است که برای دستیابی به نتیجه ی عالی نیاز به مهارت فراوان دارد. نکته ای جالب در مورد یک لوگوی آبرنگی وجود دارد که ناشی از دانستن این است که هر قطعه از ترکیب این لوگو، اشباع و هر یک از رنگ هایی که برای ایجاد حالت پیچیده ای که هنگام مشاهده تصویر احساس می کنید، انتخاب شده است. به همین دلیل لوگوهای آبرنگی راهی عالی برای برقراری ارتباط با جزئیات هستند. اگر هدف شما این است که نشان دهید که یک برند بسیار جدی و حرفه ای هستید، یک لوگو آبرنگی می تواند یک انتخاب عالی برای انجام این کار باشد. لوگوهای آبرنگ نمای لطیف و ملایمی است که باعث می شود آنها برای شرکت هایی که در زمینه طراحی گل، مد، طراحی جواهرات و بنرد هایی که مخاطب هدف آنها بانوان هستند ایده آل باشد. ما در این مقاله تصمیم به بیان نکاتی در زمینه نحوه طراحی لوگو آبرنگی داریم تا شما با استفاده از آنها لوگو منحصر به فرد خود را طراحی کنید.

آنچه در این مقاله خواهید خواند:

لوگوهای آبرنگی اغلب زنانه احساس می شوند

شاید اولین چیزی که در مورد لوگوهای آبرنگی مشاهده می کنید این است که بسیاری از آنها مربوط به برندهایی است که مخاطب هدف آنها بانوان است. اعم از اینکه آبرنگ ها به دلیل طبیعت، زنانه باشند یا پرورش پیدا کنند، استفاده از لوگوهای آبرنگ برای جلب نظر مصرف کنندگان زن می تواند ایده خوبی باشد. طراحان و خرده فروشان لباس های زنانه، شرکت های جواهرات و هر برند دیگری که در درجه اول برای خریداران زن تهیه شده اند، اغلب برای ایجاد ارتباط با مخاطبان خود از آبرنگ استفاده می کنند.
طراحی لوگو

لوگوهای آبرنگی احساس مادرانه به وجود می آورند

و از آنجا که لوگوهای آبرنگ اغلب این حس زنانه را دارند، جای تعجب نیست که شرکت های زیادی را پیدا کنید که از آنها برای ارتباط با مادران استفاده می کنند. این لوگو از آبرنگ برای معاشرت با مادران و برقراری ارتباط با برندهای خود استفاده می کنند. این برندها اغلب در حوزه های محصولات خانگی مانند غذا های خانگی از لوگوهای آبرنگی استفاده می کنند.

برای مطالعه بیشتر

علاوه بر تمامی نکاتی که در این مقاله به آن پرداخته می شود، توجه به طراحی لوگو و داشتن طرحی متفاوت و خاص به عنوان نشان تجاری کسب و کار شما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. کمااینکه روند طراحی المان های مختلف هویت بصری با داشتن یک لوگوی متناسب و زیبا راحت تر هم خواهد شد. در مقاله زیر به بررسی اصول ابتدایی طراحی لوگو و فعالیت های تیم طرحی سل گرافیک در زمینه طراحی لوگو پرداخته ایم که مطالعه آن خالی از لطف نیست.
طراحی لوگو

لوگوهای آبرنگی نمی توانند مخاطبان مرد را جذب کنند

فکر نکنید که آبرنگ ها فقط به برند های زنانه محور محدود می شوند. بسیاری از لوگوهای آبرنگ برای جلب نظر همه افراد طراحی شده اند، و حتی برخی از آنها برای مردان طراحی شده است. لوگوهای آبرنگ که از کلیشه های زنانه خارج می شوند، این کار را با استفاده از رنگ های تیره تر، خطوط ضخیم تر و تصاویر مردانه تر انجام می دهند. آنها احساسی دقیق و دست ساز را که هر تصویر آبرنگی دارد حفظ می کنند، اما روش هایی برای جسورانه تر کردن آن پیدا می کنند.

لوگوهای آبرنگی طبیعی به نظر می رسند

طبیعت خطوط مستقیم و رنگ ها یکنواخت نیست بلکه طبیعت دارای پیچ و خم های زیادی است او در بعضی از نقاط شسته شده و در برخی دیگر دارای رنگ های شاداب است. با لوگو آبرنگ، برند شما می تواند ارتباط برقرار کند که با طبیعت در ارتباط است.

لوگوهای آبرنگی برای حوزه گل و گیاه

گل ها بخشی از طبیعت هستند، بنابراین نتیجه می شود که لوگو آبرنگ برای شرکت هایی که می خواهند تصاویر گل را در برند خود قرار دهند نیز گزینه عالی باشد. قرن هاست که آبرنگ ها روشی پرطرفدار برای به تصویر کشیدن گلها و گیاهان بوده اند، ابتدا با مداد آبرنگ مانند آلبرت دورر استاد آبرنگ ها و سپس با استفاده از رنگ های آبرنگی که در قرن هجدهم در دسترس قرار گرفتند. آبرنگ ها برای گل ها یک انتخاب عالی است زیرا تغییرات لکه دار که تصاویر آبرنگ را منحصر به فرد می کند، می تواند به راحتی تغییرات طبیعی رنگ و تن را در گلبرگ گل یا برگ بدست آورد.

طراحی لوگو

برای مطالعه بیشتر

طراحی یک آرم و لوگوی مناسب تنها به زمان طراحی منتهی نمی شود و موارد بسیار زیادی وجود دارد که باید پیش از آغاز طراحی لوگو به آنها توجه کرد. در مقاله زیر به یازده گام بسیار اساسی پیش از طراحی لوگو پرداخه ایم.

هیچ راهی بهتر از طراحی منحصر به فرد و خاص یک لوگو، برای نشان دادن هویت برند شما وجود ندارد. هیچ مشتری هرگز یک لوگو خاص را فراموش نخواهد کرد که آنها را متعجب کند، قوانین را نقض کند یا به سادگی متفاوت باشد. خلاق باشید و کسب و کار خود را با یک لوگو کاملاً متمایز توسعه دهید. طراحی لوگو و خلق هویت برند شما میتواند یکی از چالش برانگیز ترین تصمیمات و اقداماتی باشد که در مسیر برندسازی مجموعه خود انجام خواهید داد. برخورداری از یک ایده مناسب میتواند شما را در بهتر طی کردن این مسیر یاری دهد. حتی گاها برخورداری از یک لوگوی عالی میتواند شما را در تاثیرگذاری بیشتر روی مخاطبان و جذب بیشتر آنان نیز یاری دهد. پس برای داشتن یک لوگوی خلاقانه تا می توانید ایده های مختلف را جمع آوری کنید و با یک طراح گرافیک حرفه ای نیز همکاری کنید تا به بهترین نتیجه ممکن برسید. تیم طراحی سل گرافیک نیز با سالها تجربه در زمینه طراحی لوگو و خلق هویت بصری برند در کنار شما خواهد بود تا به بهترین نتیجه ممکن دست یابید و گام نخست خود را محکم تر از سایر رقبا بردارید. برای دریافت مشاوره، اطلاع از قیمت ها و مشاهده نمونه کارها از طریق دکمه های زیر با ما در ارتباط باشید.


کلیه حقوق این وبسایت محفوظ و متعلق به سل گرافیک میباشد