طراحی لوگو

لوگوهای سبز

ممکن است شما صاحب یک مزرعه باشید و از آن یک رستوران گیاهی با مواد ارگانیک تاسیس کردید، حال شما نیاز به یک لوگو دارید تا درباره ارزش برند شما و خدمات ارگانیک و سالمی که ارائه می دهید سخن بگوید. اگر از قبل سایت و مقالات مارا دنبال کرده باشید ما بسیار در مورد رنگ لوگو صحبت کردیم و یکی از رنگ هایی که نشان دهنده چیز های سالم و ارگانیک است رنگ سبز است. اما باید بدانید که رنگ سبز بیشتر از یک ارتباط ساده با مشتری است بلکه این رنگ بیان کننده ارزش هایی است که ما آن را درک نمی کنیم و رزم گشایی آنها بسیار دشوار است. اما شما مجبور نیستید که آن را به تنهایی انجام دهید بلکه ما در این مقاله در مورد نحوه استفاده از رنگ سبز در لوگوی خود صحبت می کنیم.

آنچه در این مقاله خواهید خواند:

لوگوهای فناوری زیست محیطی

کلمه فناوری شاید شما را به یاد برق اجسام فلزی با نور پس زمینه ال ای دی های قرمز را به یاد شما می آورد. اما باید بدانید که این رنگ ها در تمام حوزه های فعالیتی وجود دارد اما لزوماً منعکس کننده برخی از ارزشهای تجاری اخیر نیستند که ناشی از حوزه فناوری باشد. این موارد شامل آگاهی از چگونگی تأثیر روش های فناوری بر محیط و همچنین تعهد به ایجاد محصولاتی است که استفاده از آنها طبیعی است. با قرار دادن رنگ سبز در کنار طراحی لوگو مدرن به همراه شکل های هندسی یا مسطح به مشتریان خود اطلاع می دهید که تجارت شما با دنیای طبیعی در ارتباط است. این روش می تواند برای مشاغلی مانند محصولی که با محیط زیست در ارتباط است و یا یک محصول ارگانیک به کار رود.

برای مطالعه بیشتر

علاوه بر تمامی نکاتی که در این مقاله به آن پرداخته می شود، توجه به طراحی لوگو و داشتن طرحی متفاوت و خاص به عنوان نشان تجاری کسب و کار شما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. کمااینکه روند طراحی المان های مختلف هویت بصری با داشتن یک لوگوی متناسب و زیبا راحت تر هم خواهد شد. در مقاله زیر به بررسی اصول ابتدایی طراحی لوگو و فعالیت های تیم طرحی سل گرافیک در زمینه طراحی لوگو پرداخته ایم که مطالعه آن خالی از لطف نیست.

لوگوهای غذایی و سالم

در صنایع غذایی، رنگ سبز نشان دهنده غذای طبیعی و گزینه های سالم است. دلیل این امر این است که بیشتر غذاها گیاهی هستند و همانطور که میدانید گیاهان سبز هستند. اما باید بدانید که میزان پررنگی این رنگ در معنا تغییر ایجاد می کند برای مثال سبز روشن نشان دهنده سلامتی و طراوت یک رستوران است اما سبز پررنگ نشان دهنده طبیعت روستایی برای مثال یک شرکت ادویه است. برای مثال لوگوی سالی مزه یکی از بهترین موارد برای توضیح این بخش است. لوگوی سالی مزه نشان دهنده این است که این برند محصولات ارگانیک و سالم ارائه می دهد. این لوگو از یک برگ و یک دره با چند خط نشان داده شده تشکیل شده و البته باید بدانید که شکل لوگوی سالی مزه دایره است که شکل دایره هم نشان دهنده صمیمیت و سرزندگی است. باید بدانید که مخاطب با دیدن این المان ها می تواند درک کند که برند سالی مزه چه خدماتی ارائه می دهد.

طراحی لوگو

لوگوها نشان دهنده سبک زندگی سالم است

با افزایش علاقه جهانی به سلامت و حفاظت از محیط زیست، مشاهده رنگ سبز که در مشاغل زیبایی، آرایشی و بهداشتی استفاده می شود امری عادی است. در این زمینه ها، رنگ سبز به مشتریان اجازه می دهد تا بدانند که محصولات شما از منابع طبیعی تهیه می شوند یا می توانند به شما در ارتباط با طبیعت کمک کنند. اگر محصول سبک زندگی شما از ترکیبات گیاهی استفاده می کند یا بر سلامتی متمرکز است، برای طراحی لوگو بعدی خود سبز را در نظر بگیرید.

لوگوهایی در مورد زمین

طراحی لوگو

انواع مختلفی از مشاغل وجود دارد که ضمن احترام به زمین، مشتریان را با طبیعت متصل می کنند مانند شرکت های محوطه سازی و یا شرکت های انرژی پاک مانند انرژی های خورشیدی. در آرم های این سازمان ها اغلب یک برگ سبز یا حیوان وجود دارد تا تأکید بر اتصال به سیاره زمین باشد. اگر شرکت شما سازگار با محیط زیست است ، دریغ نکنید با استفاده از رنگ سبز به مشتریان خود اطلاع دهید تا آنها بدانند که شما چه خدماتی ارائه می دهید. یکی دیگر از لوگو هایی که تیم ما آن را طراحی کرده است شرکت سفیران سبز فن آور است. المان هایی که در این لوگو به کار رفته می توان از قطره آب دست و شکل دایره نام برد. اما همانطور که در بالا گفتیم تمام این المان ها به منظور خاصی استفاده می شوند اما در این لوگو قطره آب همان آب است. دست در این لوگو به معنای حفاظت است که همانطور که مشاهده میکنید دست قطره آب را نگه داشته است، همین به معنای حفاظت از آب است. اما مهمترین بخشی که این لوگو را تکمیل میکند دایره بودن این لوگو است که ما را به یاد زمین می اندازد.

برای مطالعه بیشتر

طراحی یک آرم و لوگوی مناسب تنها به زمان طراحی منتهی نمی شود و موارد بسیار زیادی وجود دارد که باید پیش از آغاز طراحی لوگو به آنها توجه کرد. در مقاله زیر به یازده گام بسیار اساسی پیش از طراحی لوگو پرداخه ایم.

همانطور که در بالا گفتیم رنگ لوگو معانی و مفهوم خاصی دارد همانطور که ما در این مقاله درباره رنگ سبز در لوگو صحبت کردیم و گفتیم که این لوگو ها نشان دهنده محصولات سالم و ارگانیک و یا لوگو های زیست محیطی و خیلی نمونه های دیگر اما نکته اصلی این است که لوگوی شما نشان دهنده صدا و چهره برند شماست و همین امر باعث می شود تا شما وظیفه ای سنگین را برای بیشتر کردن اثر گذاری این طرح به دوش بکشید. در طول این مقاله به 5 علت برتری مجموعه سل گرافیک در طراحی لوگو پرداختیم که هرکدام از این موارد می تواند سنگ محک خوبی برای ارزیابی لوگوی مجموعه تجاری شما باشد. برای بازدید از نمونه کارهای انجام شده توسط تیم طراحی سل گرافیک میتوانید از طریق دکمه زیر وارد صفحه نمونه کارها شوید.


کلیه حقوق این وبسایت محفوظ و متعلق به سل گرافیک میباشد