طراحی لوگو

نحوه طراحی لوگو در حوزه زیبایی و آرایش

خیلی از طراحان هنگام طراحی لوگو برای برندهای مختلف می گویند که لوگوی بی نقصی را باید طراحی کنید که در آن خلاصه شده باشید. درست است یک لوگو کاملا باید خلاصه ای از برند باشد چرا که لوگو شما اولین مکانی است که مخاطب آن را می بیند و با آن ارتباط برقرار می کند. اما این ارزشها برای یک آرایشگر می تواند خدماتی که ارائه می دهد باشد. نکته ای که باید بدانید این است که یک لوگو عالی باید خلاصه کامل از تمام آرایشگاه باشد و آن را به خوبی به مخاطبان نشان دهد. ما در این مقاله تصمیم به بیان نکاتی در زمینه طراحی لوگو در حوزه زیبایی داریم تا شما با استفاده از این نکات بتوانید لوگوی مورد نظر خود را طراحی کنید.

آنچه در این مقاله خواهید خواند:

چه چیزی باعث طراحی لوگوی مناسب می شود؟

هنگام طراحی لوگو برای صنعت زیبایی و آرایش، مهم است که به طور جدی در نظر بگیرید که مشتری شما چه کسی خواهد بود. آیا مشتریان شما به دنبال تجربه ای عالی هستند؟ آیا مشتریان تنها به دنبال اصلاح مو هستند؟ آیا مشتریان شما به دنبال تجارب خاص هستند؟ اینها سوالاتی هستند که می تواند قبل از طراحی لوگو از خود بپرسید زیرا لوگو شما باید ارزش های برند شما را به مشتری خود منتقل کند. بعد از طراحی به مکان هایی که می تواند لوگو شما وجود داشته باشد فکر کنید. این لوگو می تواند جزو دکوری از مغازه تان باشد یا می تواند دیوار مغازه شما را جذاب تر کند. یک لوگو می تواند کارت ویزیت، وب سایت، تی شرت و سایر المان های هویت برند را جذاب کند و همین المان ها می توانند مخاطبان را به سمت برند شما جذب کنند. اما نکته ای که باید بدانید این است که درست است که مکان های زیادی برای زیبایی و ظاهر برای لوگو وجود دارد اما به خاطر داشته باشید که لوگو شما باید تاثیر خوبی بر روی مخاطب بگذارد تا مخاطبانتان به مخاطبان همیشگی برند شما تبدیل شوند. اما برای طراحی لوگو آرایشگاه شما میتوانید از عناصری که در آرایشگاه ها موجود است استفاده کنید که به طرز شگفت آوری در جذب مخاطب کمک می کند.

برای مطالعه بیشتر

علاوه بر تمامی نکاتی که در این مقاله به آن پرداخته می شود، توجه به طراحی لوگو و داشتن طرحی متفاوت و خاص به عنوان نشان تجاری کسب و کار شما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. کمااینکه روند طراحی المان های مختلف هویت بصری با داشتن یک لوگوی متناسب و زیبا راحت تر هم خواهد شد. در مقاله زیر به بررسی اصول ابتدایی طراحی لوگو و فعالیت های تیم طرحی سل گرافیک در زمینه طراحی لوگو پرداخته ایم که مطالعه آن خالی از لطف نیست.

ایده های شگفت انگیز طراحی لوگو برای آرایشگاه ها

طراحی لوگو

لوگوهای آرامش بخش

بسیاری از آرایشگاه ها خدماتی خاص مثل اپیلاسیون، مانیکور و ماساژ را نیز ارائه می دهند و این خدمات باعث افزایش فروش می شود و همین می تواند بسیار سود آور باشد. وقتی صحبت از طراحی لوگو برای آرایشگاه می شود همین موضوع می تواند به شما کمک کند تا آرامش را ارزش برند خود قرار دهید و با طراحی لوگویی آرامش بخش احساس آرامش را به مخاطبان خود هدیه دهید. برای طراحی لوگوی آرامش بخش می توانید از رنگهای آرامش بخش و طبیعت استفاده کنید که بسیار بر مخاطبانتان تاثیر می گذارد.

طراحی لوگو

لوگوهای زیبا و مجلل

متخصصان صنعت زیبایی باعث می شوند مشتری هایشان احساس اعتماد به نفس کنند. یک لوگوی زیبا و لوکس به شما کمک می کند تا به مخاطب خود ثابت کنید که شما یک برند حرفه ای هستید. برای طراحی لوگویی خاص و مجلل میتوانید از عناصر پیچیده مانند بافت های غنی یا رنگ های فلزی استفاده کنید. از این گذشته، در شغل زیبایی، خرج کردن می تواند در واقع یک چیز خارق العاده باشد.

برای مطالعه بیشتر

طراحی یک آرم و لوگوی مناسب تنها به زمان طراحی منتهی نمی شود و موارد بسیار زیادی وجود دارد که باید پیش از آغاز طراحی لوگو به آنها توجه کرد. در مقاله زیر به یازده گام بسیار اساسی پیش از طراحی لوگو پرداخه ایم.
طراحی لوگو

لوگوهای شاد

اگر سبک شما جدی است حتما لازم نیست که لوگو شما هم جدی باشد. در واقع برخی از لوگوهای صنعت زیبایی ذاتا شاد و جذاب هستند. رنگ های پررنگ و چهره های کارتونی می تواند یک لوگو بسیار شاد را برای برند شما ایجاد کنند. این باید مکانی باشد که همه در آن احساس استقبال و آرامش کنند، بنابراین یک عنصر شوخ طبعی می تواند به طرز شگفت انگیزی موثر باشد.

طراحی لوگو

لوگوهای مینیمال

سالن های بسیاری وجود دارد که به دنبال جذب مشتری متنوع هستند که شامل مردان، زنان و کودکان از اقشار مختلف است. زیبایی یک لوگو مینیمالیستی این است که به وضوح و به راحتی با هر کسی که وارد مغازه شما می شود صحبت می کند و از تمام ارزش های خود برای مخاطب شما می گوید.

طراحی لوگو و خلق هویت برند شما میتواند یکی از چالش برانگیز ترین تصمیمات و اقداماتی باشد که در مسیر برندسازی مجموعه خود انجام خواهید داد. برخورداری از یک ایده مناسب میتواند شما را در بهتر طی کردن این مسیر یاری دهد. حتی گاهی برخورداری از یک لوگوی عالی میتواند شما را در تاثیرگذاری بیشتر روی مخاطبان و جذب بیشتر آنان نیز یاری دهد. پس برای داشتن یک لوگوی خلاقانه تا می توانید ایده های مختلف را جمع آوری کنید و با یک طراح گرافیک حرفه ای نیز همکاری کنید تا به بهترین نتیجه ممکن برسید. تیم طراحی سل گرافیک نیز با سالها تجربه در زمینه طراحی لوگو و خلق هویت بصری برند در کنار شما خواهد بود تا به بهترین نتیجه ممکن دست یابید و گام نخست خود را محکم تر از سایر رقبا بردارید. برای دریافت مشاوره، اطلاع از قیمت ها و مشاهده نمونه کارها از طریق دکمه های زیر با ما در ارتباط باشید.


کلیه حقوق این وبسایت محفوظ و متعلق به سل گرافیک میباشد