برندسازی

پنج مرحله برای ایجاد یک برنامه بازاریابی

یک برنامه بازاریابی برای برند شما شبیه به شرح برند شماست. همه برند ها باید برنامه ای برای بازاریابی خود داشته باشند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید تحقیقات نشان داده است که برند هایی که دارای برنامه ریزی دقیقی هستند موفق تر هستند. و این موفقیت شامل مواردی مانند عمل کرد بهتر در برابر رقبا، حفظ پرسنل و مواردی دیگر می شود. نداشتن برنامه ریزی دقیق باعث میشود تا هیچ هدف و انگیزه ای برای کارکنان برند شما نباشد و نبود این انگیزه باعث تصمیم گیری های ناآگاهانه می شد و این تصمیم ها باعث از دست رفتن فرصت های عالی میشود. همانطور که مشاهده کردید تمام این اتفاق ها زنجیروار بهم متصل هستند و محل اتصال آنها وجود یک برنامه عالی و دقیق است. تهیه یک برنامه بازاریابی برای اولین بار ممکن است دلهره آور باشد، بنابراین این مقاله مرحله به مرحله شما را هدایت می کند. و اگر قبلاً برخی از کارها را در برند خود انجام داده، می توانید به سرعت به مرحله بعدی بروید و به توسعه برند خود سرعت دهید.

آنچه در این مقاله خواهید خواند:

تحلیل وضعیت و درک مخاطبان

باید بدانید که یک برنامه عالی با تحلیل وضعیت برند شروع می شود. این به این معناست که شما بدانید که چقدر برای مخاطبانتان ارزش دارید و آنها چقدر به شما و برندتان اهمیت می دهند. شاید برایتان سوال باشد که چگونه می توانید وضعیت برند خود را در میان مخاطبان پیدا کنید؟ باید بدانید که با پرسیدن سوالات درست از مخاطبان جایگاه خود را در میان مخاطبان پیدا کنید. حال اگر کسب و کار تازه ای داشته اید یا به دنبال برندسازی و یا برنامه بازاریابی برای یک منطقه کاملاً جدید هستید، منابع تحقیقاتی بسیاری از جمله گزارش های آنلاین، اطلاعات آماری از طریق ترند ها و کنفرانس ها در دسترس هستند. این تصمیات باعث می شود تا شما از برنامه خود مطمئن شوید.

برندسازی

برای مطالعه بیشتر

داستان سرایی برای برند یکی از کار های مفیدی و کارسازی است که اقلب برند ها از آن برای جذب مخاطب استفاده می کنند. همانطور که گفتیم برای داستان سرایی برای برند نیاز به شناخت کافی از برند و از ارزش های برند دارید و این شناخت با پرسش چند سوال به دست می آید. تیم طراحی سل گرافیک پس از سالها همکاری و همراهی با برندهای کوچک و بزرگ و با تعداد بسیاری نمونه کارهای موفق از شما دعوت میکند تا برای درخشیدن در میان مخاطبانتان هم اکنون با ما تماس بگیرید تا باقی مسیر را با هم و در کنار هم طی کنیم . به امید موفقیت و درخشش هر چه بیشتر نام شما

حسابرسی بازاریابی

بعد از اینکه اطلاعات کافی از مخاطبان خود پیدا کردید در مرحله بعد باید به بررسی جامع از حسابرسی برند بپردازید. اکثر کشورها داده های آماری مربوط به مشاغل منطقه خود را منتشر می کنند. این می تواند تعداد مشاغل موجود در بخشهای خاص، متوسط تعداد کارمندان، درآمد متوسط، درآمد متوسط هر خانوار و موارد دیگر را به شما بگوید. این اطلاعات ارزشمند ارزش های بازار، پتانسیل و فرصت های بازار را برجسته می کند. این شما را قادر می سازد تا درک کنید که محل کار شما در بخش بازار و سهم بازار موجود چیست. بخشی دیگر از حسابرسی بازاریابی، معیار گذاری رقبا است. این به این معناست که دریابید که آنها چه خدماتی ارائه می دهند و به عبارت دیگر دریابید که هویت برند آنها چیست و چه کار هایی برای جذب مخاطب انجام می دهند. هرچه بیشتر نحوه کار آنها را درک کنید، احتمال اینکه بتوانید حرکت بعدی آنها را پیش بینی کنید بیشتر است.

ایجاد اهداف پایدار

برندسازی
تعین اهداف برای برند کاری آسانی به نظر می آید اما برخی از اهداف می تواند دشوارتر باشند. برای مثال توسعه اهداف برای اهداف هوشمند بسیار دشوار است و ممکن است که رسیدن به این اهداف غیر ممکن باشد.شاید فکر کنید که پس به همین علت اهداف خود را کوچک تر و آسان تر انتخاب کنید. اما باید بدانید که این اهداف به راحتی به دست می آیند اما بعد از گذشت زمان شما و برندتان به مشکل برمیخورید. برای مثال اگر اهداف دشوار و سخت دارید در این اهداف به دنبال چه چیزی هستید؟ پیش بینی فروش، خدمات مشتری، ارتباط با مخاطبان و یا صرفه جویی در وقت. شما باید اهداف خود را طوری تعین کنید که نه بسیار راحت باشد و نه بسیار سخت.

مشتریان خود را تقسیم بندی کنید

ابتکارات کلیدی برای برند شما شامل یک یا چند مورد از این گزینه ها می شود:
  • وارد بازارهای جدید شوید
  • تولید محصولات جدید
  • موقعیت رقابتی کسب و کار را بهبود ببخشید
  • موقعیت رقابتی را حفظ کنید
  • از تجارت خارج شوید

باید بدانند که وقتی می دانید که ابتکارات استراتژی برند که شما انجام می دهید، تقسیم بندی مشتری شما آسان تر است. شاید برای شما سوال باشد که چگونه می توان مشتریان خود را تقسیم بندی کرد. باید بدانید که این کار می تواند بر اساس معیار هایی برای مثال جنسیت، سن و مواردی دیگر از این قبیل باشد. تقسیم بندی برای بهینه سازی بازاریابی دیجیتال شما بسیار مهم است. این کار باعث می شود تا به راهنمای بازاریابی برای یک الگوی برنامه ریزی دسترسی پیدا کنند.

برای مطالعه بیشتر

اما آنچه که امروز ماندگاری یا عدم ماندگاری یک مجموعه را معین میکند، استفاده از راهکارهای برندسازی است. با برندسازی راز اثرگذاری و ماندگاری هر چه بیشتتر یک کسب و کار را خواهید آموخت. به عبارت دیگر برندسازی را میتوان کلید پیروزی در رقابت بر سر سهم بیشتر از بازار بیشتر دانست. در مقاله زیر با ارائه راهنمایی گام به گام همراه شما خواهیم بود تا برندی بسازید اثرگذار و ماندنی. آموزش گام به گام خلق هویت برند

مخاطبان جدید را مورد هدف قرار دهید

رشد یک برند همیشه شامل یافتن مشتری های جدید است، این ممکن است بخش از بازارهای مختلفی باشد و ممکن است برند شما را ترغیب کند تا به توسعه محصول نگاه کند. چه فرصت های برای برند شما وجود دارد تا برند خود را توسعه دهید:

  • محصولات یا خدمات موجود خود را بیشتر به مشتری مشتری خود بفروشید
  • دامنه کالای موجود خود را به یک گروه جدید مشتری معرفی کنید
  • پیشنهاد محصول موجود را افزایش یا بهبود دهید
  • با استفاده از مهارت های موجود در کسب و کار، با ارائه یک محصول جدید به بازار جدیدی منتقل می شوید
استراتژی های مربوط به کیفیت و قیمت، که ما به طور مفصل بررسی می کنیم، تا از توسعه استراتژی قیمت گذاری شما پشتیبانی کنیم.

همانطور که در بالا گفتیم اگر شما بخواهید تا به اهداف و ارزش های برند خود دست یابید باید با برنامه ریزی عمل کنید. وجود این برنامه باعث سرعت در توسعه برند می شود و باعث می شود تا مشتریان جدیدی به سمت برند شما جذب شوند. وجود یک برنامه ریزی دقیق بازاریابی موجب توسعه برند و موفقیت آن در حوزه فعالیتی آن می شود. تیم طراحی سل گرافیک با سالها تجربه در زمینه خلق هویت برند و خلق هویت بصری برند و همچنین همکاری با برند های بزرگ و کوچک شما و برندتان را در این راه دشوار یاری می کند.


کلیه حقوق این وبسایت محفوظ و متعلق به سل گرافیک میباشد