طراحی کارت ویزیت

یازده ترند طراحی کارت ویزیت در سال 99

در دنیای مدرن و دیجیتالی امروز، کارت های ویزیت اشیائی هستند که صاحبان کسب کار برای هدفی ضروری آنها را انتخاب می کنند. و آن هدف چیزی جز یادآوری مجدد نام خود در ذهن مخاطبانشان نیست. کارت ویزیت شما بخشی از هویت بصری برند شماست که برخلاف سایرین در دستان مخاطبانتان قرار خواهد گرفت. پس زیبایی طراحی و همچنین اثرگذاری هرچه بیشتر میتواند به سود و فروش بیشتر یا خلق تصویری شفاف تر از برند شما در ذهن مخاطبانتان منجر شود. امروزه در جهان، طراحی کارت ویزیت، یک امر خلاقانه به شمار می رود و ترندهای طراحی کارت ویزیت در سال 99 نشان می دهد که ارزش این اشیاء برای طراحان گرافیک فراتر از قبل رفته است و آنها هم دوست دارند محدوده انتظارات صاحبان کسب و کار را بالاتر ببرند. اینکه باید در سال جدید انتظار چه سبک هایی از گرافیک را در طراحی کارت ویزیت ببینیم همان مطلبی است که در این مقاله به آن پرداخته خواهد شد. تیم طراحی سل گرافیک با سال ها تجربه در امر طراحی و خلق هویت برند، در کنار شما خواهد بود که مناسب ترین کارت ویزیت مرتبط با کسب و کار خود را طراحی و آماده کنید و بیش از سایر رقیبان خود در خاطر مخاطبان جامعه هدف خویش بدرخشید.

آنچه در این مقاله خواهید خواند:
طراحی کارت ویزیت

ایجاد تضاد در کارت ویزیت

کارت های ویزیت در کل به شکل مستطیل همراه با گوشه های تیز هستند. میانگین اندازه کارت های ویزیت عموما 9 در 6 سانتی متر است. این سبک از کارت ویزیت برای شکل های غیر هماهنگ ساخته شده است. با استناد به اشکالی چون مربع ها، مستطیل ها با گوشه هایی گرد و کارت هایی که فرم کلی آنها مانند آرم و لوگوی آنها می باشد، می توان نتیجه گرفت که در طراحی کارت ویزیت هیچ محدودیتی وجود ندارد.

برای مطالعه بیشنر

آرم و لوگو تنها یکی از ابتدایی ترین راه ها در خلق هویت برند است. برای داشتن هویت برندی مناسب که تاثیر گذاری بیشتری بر مخاطبانتان داشته باشد و همچنین در بازار رقابتی امروزه دوام بیاورد باید نکات بسیار زیادی را رعایت کرد. در مقاله زیر به آموزش گام به گام خلق هویت برند خواهیم پرداخت تا راه و رسم برندسازی را از اولین گام درست و اصولی بیاموزیم.
طراحی کارت ویزیت

استفاده از برجستگی فرورفتگی در کارت ویزیت

یکی دیگر از ترندهای طراحی کارت ویزیت هیجان انگیز برای سال 99، کارت ویزیت با متن و لوگو هایی هستند که بالاتر یا پایینتر از سطح کارت هستند. این طرح از کارت ویزیت یک بعد سوم به به کارت می بخشد که عمق و زیبایی کارت را بالا می برد. این طرح ترکیبی از روش های مدرن و قدیمی است. عمل کنده کاری- با لیزر یا با دست- نشانگر ماندگاری و فداکاری است. این روش کارت ویزیت را به یک شی جذاب و زیبا تبدیل می کند.
طراحی کارت ویزیت

کارت ویزیت با لبه های رنگی

طراحی کارت ویزیتی که در سال 99 پویایی را به ارمغان می آورد، لبه های رنگارنگ است. بار دیگر، طراحی این دسته از کارت ویزیت ها با استفاده از مزیت های سه بعدی کردن کارت و با افزودن المان رنگ به همان کار های با فرم سنتی، جلوه ای چندین برابر به طراحی های شما خواهد بخشید. در سال 99، شاهد کارت های ضخیم خاصی خواهیم بود که با لبه های رنگارنگ چشم ما را به خود جلب می کند.
طراحی کارت ویزیت

استفاده از نقاشی های دستی در طراحی کارت ویزیت

تصاویر کارت های ویزیت می تواند هویت برند شما را نمایان کند و یک شی عمومی را به یک مورد شخصی و صمیمی تبدیل می کنند. این تصاویر می توانند سطح کارت ویزیت را بپوشانند و یا استفاده از آنها محدود به همان لوگو در مرکز کارت شود. این ترند طراحی کارت ویزیت می تواند نمایانگر نزدیک بودن باشد. این کارت ها که اغلب با فونت های گوشه دار (serif)، نقوش و طبیعت برانگیخته می شوند، دارای حس لطیفی هستند و برای مشاغل کوچکی ایده آل هستند که قصد دارند از تمامی تعامل های یک به یک با مشتریان بهره مند شوند.

طراحی کارت ویززیت

کارت ویزیت با حداقل خطوط مینیمال

با داشتن تقارن های حداقل، تمیز و تاکید بر خطوط هندسی، این روند یک لذت بصری را در مخاطبانش به وجود می آورد. این کارت ها بسیار زیبا و شیک هستند. انتخاب قلم و رنگ در این ترند طراحی کارت ویزیت مهم است. آزادی طرح در جهت گیری یافت می شود- نام برند وآدرس شما می تواند در هر جایی که با طراحی مطابقت داشته باشد قرار بگیرد. این طرح های کارت ویزیت در اصل ذهن مخاطبان را مورد هدف قرار می دهند.

طراحی کارت ویزیت

استفاده از بافت ها در طراحی کارت ویزیت

این سبک از طراحی کارت ویزیت از سایر سبک ها متفاوت است و تجربه حساسیت بیشتری را به گیرنده می دهند. این کارتها از فضای سفید زیادی استفاده می کنند. همین حفظ سادگی در روند طراحی سبب شده است که این گروه از طراحی ها نیز در ترند های سال جدید حضور داشته باشند.
طراحی کارت ویزیت

کارت ویزیت نئون

این کارت ها با استفاده از طرح های رنگی روشن و زیبا، چشم را به خود جلب می کنند.این کارت ها معمولا برای کسانی است که جسارت را بیشتر از ظرافت ترجیح می دهند. در دنیای کارتهای ویزیت سیاه و سفید، این طرح ها به شما اجازه می دهند که رنگهای جسورانه کارت شما تمام صحبتها را انجام دهند. این روند برای مشاغلی که با فناوری و سایر صنایع مدرن سروکار دارند ایده آل است.

برای مطالعه بیشتر

ماندگاری آرم و لوگوی شما در ذهن مخاطبان یکی از اولین راه های جلب نظر مشتریان و ماندگاری در ذهن آنان است. اینکه لوگوی برند شما به گونه ای طراحی بشود که در تمامی موارد استفاده اش زیبایی طراحی اولیه را داشته باشد و در اولین نگاه توجه مخاطب را به خود جلب کند از نکاتیست که باید در حین طراحی لوگو به آن توجه کرد. در مقاله زیر به بررسی نکاتی می پردازیم که طراحی های مجموعه سل گرافیک را از دیگر شرکت های طراحی گرافیک متمایز کرده است.
طراحی کارت ویزیت

استفاده از دست نوشته (امضا) در طراحی کارت ویزیت

امضاها معمولاً به جز در اسناد و اشیاء مهم که توسط افراد مشهور ثبت شده، دیده نمی شوند. با این حال، امضاها به صورت غیرقابل انکاری شخصی هستند. هنگامی که یک کارت ویزیت با امضا دریافت می کنید متوجه میشوید که شما با یک شخص طرف هستید نه با یک شرکت. این روند باعث می شود تا از متن های خطی، متناسب با رنگ های کم و متن پراکنده استفاده شود. در حالی که همه آنها ممکن است از امضای واقعی استفاده نکنند، در این سبک از طراحی، کارتهای ویزیت شکلی مانند کارت های دست نویس شده به خود می گیرند.

طراحی کارت ویزیت

کارت ویزیت با نقوش طبیعی

این دسته از کارت ها برای یک گل فروشی استفاده شوند یا مهد کودک فرقی نمیکند، در این ترند صحبت از نقوش طبیعی ایست که با تمایل جامعه ما برای داشتن ارتباطات عمیق تر با طبیعت صحبت می کند. در طراحی کارت ویزیت با نقوش طبیعی میتوان از رنگ ها نیز استفاده نمود اما خیلی لازم نیست و اگر فکر می کنید آنها به گل محدود شده اند، در اشتباهید. برخی از این طرح ها به طور هماهنگ از تابلوها و رنگ های گل در کنار سایر نقوش های طبیعی استفاده می کنند و کار می کنند.
طراحی کارت ویزیت

کارت ویزیت تک رنگ

سیاه و سفید همیشه یک ترند است، به خصوص وقتی صحبت از کارت ویزیت می شود. این طرح ها با بازی با رویکردهای مدرنیستی، سبک کلاسیک سیاه و سفید را به روز می کنند.
طراحی کارت ویزیت

کارت ویزیت با سکته مغزی قلم مو رنگارنگ

جلوه های آبرنگ ، حس گرم و انسانیت را به کارت ویزیت می بخشند. در حالی که این سبک می تواند برای هر کسی موثر باشد، به ویژه برای هنر و شرکت های مد روز موثر است.

از ترندهای کارت ویزیت معرفی شده سال 99 الهام بگیرید

کارت ویزیت یک وسیله به ظاهر سفت و سخت است، اما ترند کارت ویزیت سال 99 به ما نشان می دهد که محدودیت هایی نظیر ابعاد کارتها به حدود خلاقیت ما بستگی دارد. توجه به این نکته که کارت های ویزیت همان قسمتی از نام و نشان کسب و کار ما هستند که در جیب های مشتری به جای خواهد ماند لزوم برخورداری از یک طراحی موثر تر و با یاد ماندنی را برای ما روشن میکند. تیم طراحی سل گرافیک با ادغام تجربه های موفق در زمینه طراحی گرافیک و دانش روز برندینگ، در کنار شما خواهد بود تا کارت ویزیت خود را بیش از سایر رقبا هدفمند و اثربخش کنید. برای مشاهده نمونه کارها و همچنین مشاوره یا سفارش کار از طریق دکمه های زیر با ما در ارتباط باشید.


کلیه حقوق این وبسایت محفوظ و متعلق به سل گرافیک میباشد