طراحی سایت

طراحی سایت

- سل گرافیک -

طراحی سایت

طراحی سایت را می توان پلی دانست که می تواند کسب و کار شما را وارد مرحله جدیدی کند. با همه گیر شدن اینترنت و رشد روز افزون استفاده از اینترنت حتی برای کوچک ترین کار ها مثل خرید روزانه منزل اهمیت حضور در این فضا هرروز بیشتر از روز قبل توسط کسب و کار های مختلف حس می شود. داشتن یک وبسایت می تواند تغییرات بسیار زیادی را در نحوه عملکرد کسب و کار شما داشته باشد. طراحی سایت یکی از مهم ترین بخش های هویت برند هر کسب و کاری تلقی می شود. یک طراحی سایت مناسب همان چیزیست که میتواند حس بهتری از شما را به مخاطبانتان از طریق فضای اینترنت منتقل کند.

طراحی سایت

اصل اول: متمایز باشید

تمامی المان ها و موارد استفاده شده در سایت شما باید بیانگر برند، هدف و ارزش های مجموعه شما باشد. توجه به اصول برند سازی قبل از طراحی یکی از نکات بسیار مهم برای آغاز این راه است. اینکه هدف شما از طراحی سایت چیست نکته ایست که باید در تمام مسیر توجه ویژه ای به آن داشت. مسلما طراحی سایت شرکتی که فقط برای معرفی و برندسازی استفاده می شود با سایت فروشگاهی تفاوت های بسیار زیادی دارد. تیم طراحی سایت سل گرافیک با بررسی مداوم بهترین نمونه های داخلی و خارجی در عرصه طراحی سایت دائما در حال به روز آوری اطلاعات خود در این زمینه میباشد.

طراحی سایت تازه شروع کار است

جدا از مقوله طراحی سایت و برخورداری از طراحی ای بی نقص و جذاب و در عین حال کاربردی گام بعدی نحوه و چگونگی نشان دادن سایت نوشته شده به مخاطبان است. یکی از رایج ترین روش های ایجاد آگاهی از برند پرداختن به مقوله سئو سایت میباشد. سئو به معنای بهینه سازی سایت طراحی شده بر اساس استاندارد های موتورهای جست و جو مانند گوگل است. سایت های طراحی شده تیم سل گرافیک علاوه بر رعایت اصول طراحی سایت و المان های هویت برند با به کارگیری آخرین کد های مدنظر گوگل مسیر پیشرفت در نتایج جست و جو را سریع تر از سایر سایت ها طی می کند.
المان هایی مانند کدهای اسکیما، سرعت بالای لود شدن وبسایت، درستی نمایش وبسایت در گوشی ها، برخورداری از تجربه کاربری مناسب و بسیاری دیگر از نکات فنی دیگر، همگی در کنار هم به بهتر شدن رتبه سایت شما در صفحات جست و جوی گوگل کمک خواهد کرد. بر اساس نتایج حاصل از تحقیقات انجام شده امروزه 86 درصد سرچ ها از طریق گوگل انجام می پذیرد. بنابراین کسب جایگاهی مناسب در صفحات نتایج گوگل می تواند کمک بسیار زیادی به دیده شدن هر چه بیشتر شما کند. این مسئله تا جایی پیشرفته است که متخصصین سئو صفحه دوم گوگل را صفحه مرگ نام گذاری کرده اند.

طراحی سایت

ویژگی های یک سایت خوب

  • سرعت لود و بارگذاری بالای صفحات
  • طراحی مبتنی بر ارزش ها و ارزش های برند
  • طراحی ظاهری زیبا و خلاقانه با توجه به هویت برند
  • نمایش درست در گوشی و تبلت
  • استفاده از آخرین متدها و کد های مد نظر گوگل
  • امکان ویرایش راحت
  • تجربه کاربری فوق العاده
  • و ...
طراحی سایت

با ما اولین گام را درست و محکم بردارید

تیم طراحی سل گرافیک با سالها تجربه در زمینه طراحی سایت در کنار شما خواهد بود تا در خلق و طراحی وبسایت، بهترین و درست ترین انتخاب ها را داشته باشید. برای مشاهده نمونه کارهای طراحی سایت یا تماس با ما برای گرفتن مشاوره از دکمه های زیر استفاده کنید.

کلیه حقوق این وبسایت محفوظ و متعلق به سل گرافیک میباشد