برندسازی

طراحی برای کودکان: سه راه برای اینکه کودکان برند شما را دوست داشته باشند

شاید بدانید که در این دنیای دیجیتالی کودکان بسیار باهوش هستند. و کودکان هم با هر چیزی سرگرم نمی شوند. به همین علت اگر می خواهید برند عالی را طراحی کنید بهتر است تا ابتدا از کودکان شروع کنید. به همین علت باید با طراحی های عاقلانه آنها را درگیری برند کنید. برند هایی که با کودکان سر کار دارند برای مثال پوشاک کودکان و یا اسباب بازی ها، طیف وسیعی از اجناس را در اختیار هم بزرگسال و هم کودک قرار می دهند. باید بدانید که مهم نیست چه نوع کاری را شروع کردید، البته باید بدانید که طراحی برند برای بزرگسالان کار بسیار جالب و شگفت انگیزی است اما باید بدانید که طراحی برای کودکان بسیار جالب تر و هیجان انگیزتر است. ما در این مقاله تصمیم به صحبت درباره سه قدم برای اینکه کودکان برند شما را دوست داشته باشند و از آن لذت ببرند.

آنچه در این مقاله خواهید خواند:

در برندتان از شخصیت های کارتونی استفاده کنید

باید بدانید که هیچ قانونی درباره اینکه کارتون ها فقط برای کودکان است نوشته نشده است. بلکه بزرگسالان هم از آنها خوششان می آید. و با این کار می توانید هم والدین و هم کودکان را به سمت برند خود جذب کنید. با استفاده از یک شخصیت و ترکیب کردن آن با برند می توانید ارتباط میان کود و محصول را بیشتر کنید. این شخصیت های کارتونی چهره ای به برند شما اضافه می کنند. و شاید فکر کنید که استفاده از این شخصیت ها جدی بودن را از برند خود می گیرید بلکه باید بگم کاملا در اشتباه هستید. اگر به گذشته دقت کنید میبینید در سراسر دنیا بازی های مانند ماری وجود داشت اما با طراحی های بازی های خشن و ترسناک کودکان آرام آرام به سمت این بازی ها کشیده شدند و بازی های پر از خون و ترس را بازی کردند. شاید برایتان جالب باشد که درست است که سی سال از بازی ماریو میگذرد اما هنوز هم این بازی میتواند ارتباط عالی با کودکان برقرار کند. اکنون بیاید تا درباره مک دونالد هم صحبت کنیم.مک دونالد با استفاده از بچه ها در برندسازی خود توانست یکی از بهترین فست فود های جهان شود. در آن زمان والدین فکر می کردند که درست کردن و خوردن فست فود برای کودکان بسیار مضر است اما با روشی که مک دونالد پیش گرفت هیچ استدلالی برای بیان اینکه این روش بی نظیر است وجود نداشت. شاید برایتان جالب باشد که بدانید همین اتفاق هم برای برای شرکت Little Possum Parties اتفاق افتاد. آنها با استفاده از لوگویی که شخصیت آنها را بیان می کند یعنی تصاویر کارتونی از دو کودک در مهمانیی هستند و دارند از آن لذت می برند. این لوگو بعد از طراحی توانست ارتباط قویی با کودکان برقرار کند.

برای مطالعه بیشتر

ماندگاری برند شما در ذهن مخاطبان یکی از اولین راه های جلب نظر مشتریان است. اینکه برند شما به گونه ای خلق بشود که در تمامی موارد استفاده اش زیبایی اولیه را داشته باشد و در اولین نگاه توجه مخاطب را به خود جلب کند از نکاتیست که باید در حین برندسازی به آن توجه کرد.

همه چیز درباره رنگ است

باید بدانید که دوره کودکی یک دوره رنگارنگ است و ما این را از روی استعاره نمی گوییم. وقتی به رنگ های دوران کودکی فکر می کنید چه چیزی به ذهن شما خطور می کند؟ آیا رنگ های کودکی سیاه، سورمه ای و خاکستری است؟ البته که نه! اگر می خواهید برندتان با کودکان صحبت کنند باید از جادوی رنگین کمان استفاده کنید. هنگامی که شما از یک رنگ شاد در طراحی های خود استفاده میکنید کودکان بیشتر جذب آن می شوند. باید بدانید که رنگ های اصلی مانند آبی، زرد و قرمز و رنگ های ثانویه مانند نارنجی، سبز و بنفش را در مقایسه با قهوه ای، خاکستری و سایر رنگ های تیره بیشتر مورد توجه جمعیت جوان قرار می گیرد. باید بدانید که اگر می خواهید کودکان برند شما را دوست داشته باشند بهتر است تا از رنگی استفاده کنید که آنها دوست دارند.

برندسازی
برندسازی

این فقط در مورد بچه ها نیست. در مورد والدین هم هست!

باید بدانید که اگر می خواهید نامی برای برند خود انتخاب کنید بهتر است که تمرکز را روی بچه ها بیشتر بگذارید اما باید بدانید که این موضوع فقط در مورد بچه ها نیست بلکه والدین هم مهم است. مهم نیست که کار شما چه قدر مربوط به بچه ها باشد بلکه باید بدانید والدین نقش بسیار مهمی در انتخاب کودکان هستند. پس مطمئن شوید که نامی که انتخاب می کنید هم برای کودکان و هم برای والدین آنها دلنشین باشد.

برای مطالعه بیشتر

اما آنچه که امروز ماندگاری یا عدم ماندگاری یک مجموعه را معین میکند، استفاده از راهکارهای برندسازی است. با برندسازی راز اثرگذاری و ماندگاری هر چه بیشتتر یک کسب و کار را خواهید آموخت. به عبارت دیگر برندسازی را میتوان کلید پیروزی در رقابت بر سر سهم بیشتر از بازار بیشتر دانست. در مقاله زیر با ارائه راهنمایی گام به گام همراه شما خواهیم بود تا برندی بسازید اثرگذار و ماندنی. آموزش گام به گام خلق هویت برند

همانطور که در بالا توضیح دادیم بچه ها یکی از مهمترین مخاطبان برند هستند و طراحی بسیار در جذب کردن آنها مهم است. همانطور که گفتیم شخصیت های کارتونی چهره ای به برند می دهند. یکی دیگر از راه های مهم در جذب کردن کودکان به سمت برند انتخاب رنگ مناسب برای برند است و همانطور که گفتیم رنگ های شادی مانند سبز، زرد، قرمز و آبی. یک از نکاتی که بسیارباید به آن دقت کنید انتخاب نام برند است فقط برای کودکان نیست بلکه والدین هم در این انتخاب بسیار مهم هستند. تیم طراحی سل گرافیک پس از سالها همکاری و همراهی با برندهای کوچک و بزرگ و با تعداد بسیاری نمونه کارهای موفق از شما دعوت میکند تا برای درخشیدن در میان مخاطبانتان هم اکنون با ما تماس بگیرید تا باقی مسیر را با هم و در کنار هم طی کنیم . به امید موفقیت و درخشش هر چه بیشتر نام شما


کلیه حقوق این وبسایت محفوظ و متعلق به سل گرافیک میباشد