طراحی گرافیک و هویت برند

طراحی گرافیک و هویت برند

- سل گرافیک -

طراحی گرافیک و هویت برند

در کارزار رقابتی امروز که در هر یک از صنایع و کسب و کاری نام ها و برندهای متفاوتی شنیده می شوند، خلق هویت برند از اهمیتی چندین برابری برخوردار است. برند شما همان میخی است که می تواند بر ذهن مشتریانتان کوبیده شود تا به هنگام خرید نام شما را جلوتر از سایر رقبایتان به یاد آورند. طراحی لوگو، طراحی سربرگ، طراحی کارت ویزیت، طراحی ست اداری و ... از مهم ترین جنبه های خلق هویت برند می باشد که تیم طراحی سل گرافیک تعداد بی شماری نمونه کار موفق و با چاشنی علم و خلاقیت در این عرصه آماده همراهی و همکاری با شما میباشد تا گام اول برند سازی را محکمتر و استوارتر از رقبا برداشته باشید.

خدمات سل گرافیک در زمینه خلق هویت برند

طراحی لوگو

لوگو،آرم یا نشان اداری را می توان اولین مولفه ای دانست که مخاطبان از برند و کسب و کار ما به یاد خواهند آورد.همچنین لوگو اولین چیزیست که مخاطبان ما بعد از شناخت کسب و کارمان با آن برخورد خواهند داشت .لذا اینجاست که طراحی لوگو اهمیت چندانی پیدا میکند.رعایت اصول طراحی لوگو و هویت بصری ،شناخت رنگ ها،طراحی و به کارگیری المان ها و وجه تمایز برند از مواردی هستند که در طراحی لوگو های سل گرافیک دیده میشود.همچنین خلاقیت جزء جدا نشدنی تمامی طرح های تیم سل گرافیک است.
طراحی لوگو
طراحی کارت ویزیت

طراحی کارت ویزیت

از دیگر مواردی که به ماندگاری شما در ذهن مخاطبان کمک می کند ارائه کارت ویزیت به آنان است.رعایت به کارگیری رنگ سازمانی در طراحی کارت ویزیت،استفاده از المان های برند،زیبای،سادگی و خلاقیت می تواند به نام و نشان کسبو کارشما را بر سر ذهن و زبان مخاطبان بیاورد.

طراحی بسته بندی

در مسیر فروش موارد بسیاری هستند که می توانند فرایند را تسریع بخشند. طراحی بسته بندی زیبا و خلاقانه می تواند به کمک تیم فروش کسب و کارشما بیاید و کسب و کارتان را تا مرز تحول پیش ببرد.
طراحی بسته بندی
طراحی کاتالوگ و بوروشور

طراحی کاتالوگ و بوروشور

داشتن دفتر چه ای زیبا، ساده، خلاقانه و کاربردی موارد با اهمیتی است که در تمامی صاحبان کسب و کارها و فروشگاه ها به وسیله آن گاهی مهم و محکم در زمینه معرفی برند و کسب وکارشان بردارند. تیم طراحی سل گرافیک با طراحی کاتالوگ و بروشور های جذاب و زیبا به صاحبان کسب و کارها در رسیدن به این مهم کمک خواهد کرد و از تمامی ابزار ها و خلاقیت در این مسیر یاری خواهند گرفت.
سل گرافیک به واسطه تجربه چندین ساله در انجام کارهای هنری و گرافیکی خدمات زیر را نیز در عرصه طراحی گرافیک ارائه خواهد داد. طراحی پوستر، طراحی کاتالوگ، طراحی موشن گرافیک که از هر کدام از آنها میتوان در جهت بهبود برندسازی و خلق هویت برند استفاده کرد.

سایر خدمات حوزه طراحی گرافیک

طراحی پوستر

راه اندازی کمپین های تبلیغاتی،تولید محتوای بصری و دیگر راه های انتقال پیام به برند مخاطبان بازار هدف کسب و کار شما،همگی با یک پوستر وبنر که با شیوه های نوین و چاشنی خلاقیت طراحی شده اندبسیار تاثیر گذار خواهد بود.تیم سل گرافیک فاصله شما تا تبلیغاتی موثرتر را کاهش خواهد داد و از تمامی ابزار های موجود قبل،درحین و بعد از طراحی برای بهتر دیده شدن برند شما و پیام آن در بین مخاطبان استفاده خواهد کرد.
طراحی پوستر
طراحی موشن گرافیک

طراحی موشن گرافیک

ارسال پیام برند به شیوه های گوناگونی صورت می پذیرد و طراحی موشن گرافیک به خصوص با تکیه بر وجه تمایز برند با سناریویی از پیش طراحی شده یکی از جدید ترین و جذاب ترین این روش هاست. تیم طراحی سل گرافیک با طراحی زیبا ترین سناریوها، کسب و کار شما را در ارسال پیام خود به بهترین و مناسب ترین شکل یاری می کند.
برای آغاز مسیر پر پیچ و خم طراحی هویت برند یا سفارش طراحی گرافیک، دریافت مشاوره و دیدن نمونه کارها می توانید از دکمه های زیر استفاده کنید.

کلیه حقوق این وبسایت محفوظ و متعلق به سل گرافیک میباشد