تولید محتوا و مدیریت شبکه های اجتماعی

تولید محتوا و مدیریت شبکه های اجتماعی

- سل گرافیک -

تولید محتوا و مدیریت شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی، تولید و انتشار محتوا در آنها را میتوان پلی دانست برای اتصال به جمعیت جدیدی از مخاطبان که میتواند سود بسیار زیادی را در کسب و کار شما به همراه داشته باشد. مطمئنا شما هم با کسب و کارهای کوچکی که از طریق فضاهای مجازی درآمد های بالایی دارند برخورد داشته اید. بدون شک لحظه ای به فکر فرو کرده و باخود اندیشیده اید که چقدر جای شما و برندتان در این فضا خالیست و اینکه حضور در این فضاها چقدر بر درآمد ماهانه مجموعه شما اضافه می کرد. تولید محتوا و حور در شبکه های اجتماعی را می توان شاه کلید موفقیت در کسب و کارهای امروزی دانست. اهمیت تولید محتوای شبکه های اجتماعی آنچنان بالاست که کسب و کارهای قدیمی و موفق نیز اکنون به دنبال یافتن جایگاه خود در این شبکه ها هستند.
تولید محتوا و مدیریت شبکه های اجتماعی

هم اکنون نوبت درخشش شماست

با گسترش استفاده مردم ازفضاهای دیجیتال همچون اینستاگرام، فیسبوک، لینکدین و ... لزوم دیده شدن کسب و کارها در این فضا ها به منظور برندسازی، فروش و ... بیش از گذشته احساس می شود. طبق آمار های ارائه شده مردم روزانه 3 الی 6 ساعت در اینستاگرام می گذرانند این حضور طولانی مدت می تواند زمینه ساز آشنایی هرچه بیشتر این مخاطبان با کسب و کار، هدف و ارزش های برند شما باشد. همچنین برند های کوچک و بزرگ با استفاده از امکانات خاصی که هرکدام از این فضاها در اختیار آنها قرار می دهد توانسته اند با تولید محتوای جذاب و کاربردی بر شمار مخاطبان خود بافزایند و در نتیجه فروش خود را افزایش دهند.
حضور در فضاهایی همچون اینستاگرام همراه با تدوین استراتژی قدرتمند و همچنین تولید محتوای مناسب و با کیفیت می تواند فرصت را برای آن دسته از برند هایی که کمتر از رقبا دیده شدند فراهم آورد تا نام برند خود را بیش از پیش و با هزینه هایی به نسبت بسیار پایین تر از گذشته به گوش مخاطبانشان برسانند.

نقطه آغاز کجاست؟

برای شروع حضور در این فضاها شناخت الگوریتم ها و الگوی نمایش پست ها از ابتدایی ترین نکاتیست که باید به آنها توجه کرد. نحوه عملکرد و کار با این فضاها با توجه به نکات بسیار ریز و دقیقی که در تولید محتوا و انتشار آن وجود دارد از سختی هایی بر خوردار است که در این صورت عدم رعایت نتایج مدنظر حاصل نخواهد شد.

اما راه حل ؟

برای آغاز حضور در فضاهای اجتماعی دو راه پیش رو دارید. راه اول فراگیری دانش تولید محتوا و مدیریت شبکه های اجتماعی توسط شخص شماست اما پیشنهاد ما برون سپاری کردن و کمک گرفتن از مجموعه هایی است که دانش و تجربه لازم برای تدوین استراتژی، تولید و انتشار محتوا و همچنین آنالیز و بررسی نتایج بدست آمده از پست ها را داشته باشد.
تیم سل گرافیک با سال ها حضور در فضاهای مجازی و کمک و همکاری با برندهای کوچک و بزرگ به منظور تولید، انتشار و بهبود مطالب فضاهای مجازی آنها و با ترکیب دانش و تجربه و خلاقیت آماده همکاری با برند شما به منظور حضوری قدرتمند در فضاهای مجازی به ویژه اینستاگرام می باشد.

تولید محتوا و مدیریت شبکه های اجتماعی
تولید محتوا و مدیریت شبکه های اجتماعی

برخی از خدمات سل گرافیک در زمینه تولید محتوا و مدیریت شبکه های اجتماعی

  • تحلیل عملکرد رقبا و آنالیز فعالیت های آنان در صفحات اینستاگرام
  • آنالیز رفتار مشتری و طراحی پست ها به منظور کسب بالاترین میزان نرخ درگیری
  • برنامه ریزی و تدوین استراتژی تولید محتوا
  • برنامه ریزی تولید محتوا به منظور جذب، نگه داشت و وفادار سازی مخاطبان
  • جذب فالوئر به صورت مرتب و هدفمند
  • افزایش میزان محبوبیت برند در بین مخاطبان بازار هدف و تشویق مخاطبان به جذب و خریداری برند در هر مرحله
  • استفاده از مخاطبان در راستای انتقال آنان به سایت و بهبود عملکرد سئو

  • آنالیز و تحلیل عملکرد و نحوه اثرگذاری هر پست بسته به بازخورد مخاطبان
  • استفاده تخصصی‌ از‌ هشتگ ها به منظور معرفی بهتر‌ برند در جست و جوهای موضوعی

  • و ...
لازم به ذکر است برای مشاهده نمونه کارها، مشاوره و یا تماس با ما و همچنین اطلاع از قیمت ها میتوانید از طریق دکمه های زیر با پشتیبانی تیم طراحی سل گرافیک تماس برقرار کنید. سل گرافیک امیدوار است تا در کنار هم آغازگر مسیر موفقیت و پیشرفت باشیم.

کلیه حقوق این وبسایت محفوظ و متعلق به سل گرافیک میباشد