طراحی لوگو

طراحی لوگو برای سالن های بدنسازی

سلامتی و تناسب اندام بیش از هر زمان دیگری در این روزها مهم و پرطرفدار شده است. با افزایش علاقه مندان به تناسب اندام طیف گسترده ای از شخصیت ها و سبک ها به وجود می آید بنابراین وقتی صحبت از کسب و کارهایی در حوزه ورزش و تناسب اندام می شود برای جذب مشتری نیاز به یک لوگو موثر و عالی دارید. این موضوع تنها مربوط به افرادی نمی شوند که اضافه وزن دارند و نیاز به کاهش وزن دارند بلکه اکنون ما دارای سالن های 24 ساعته، سالن های ویژه زنان، سالن های کوهنوردی و رقص هستیم. به همین علت طراحی لوگوی مناسب اندکی دشوار می شود اما هیچ جای نگرانی نیست چرا که ما در این مقاله به چندین سبک های طراحی لوگو برای سالن های ورزشی خواهیم پرداخت تا شما با استفاده از این ایده ها لوگو مناسب خود را طراحی کنید.

آنچه در این مقاله خواهید خواند:
طراحی لوگو

لوگوهای بدنسازی که از قدرت الهام می گیرند

بسیاری از علاقه مندان به ورزش بدنسازی بر روی آن تمرکز می کنند که بدن قوی تری ایجاد کنند به همین علت اگر سالن بدنسازی شما متمرکز بر قدرت و قدرتمند ساختن افراد است با استفاده از تصاویری که این صفات را نشان می دهند میتوانید مخاطبین زیادی را به سمت سالن خود جذب کنید. برا مثال می توانید از نجیر، سر نیزه، تبر یا حتی چیزی مانند جمجمه استفاده کنید.
طراحی لوگو

لوگوهای روشن که مناسب و سالم به نظر می رسند

ورزش به معنی ایجاد عضله های بزرگ نیست بلکه بسیاری از مردم به دنبال زندگی سالم و آرامش بخش هستند به همین علت اگر مشتری شما به دنبال این سبک زندگی سالم و خوب است به فکر طراحی لوگویی باشید که از رنگ های روشن استفاده شود. این سبک از لوگو به مخاطب می گوید که به مکانی بیایند که دارای انرژی مثبت است.

برای مطالعه بیشتر

علاوه بر تمامی نکاتی که در این مقاله به آن پرداخته می شود، توجه به طراحی لوگو و داشتن طرحی متفاوت و خاص به عنوان نشان تجاری کسب و کار شما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. کمااینکه روند طراحی المان های مختلف هویت بصری با داشتن یک لوگوی متناسب و زیبا راحت تر هم خواهد شد. در مقاله زیر به بررسی اصول ابتدایی طراحی لوگو و فعالیت های تیم طرحی سل گرافیک در زمینه طراحی لوگو پرداخته ایم که مطالعه آن خالی از لطف نیست.
طراحی لوگو

مفاهیم بصری که تلاقی هوشمندانه و سرگرم کننده است

صرف این که ورزش برای سلامتی شما مفید است، به این معنی نیست که همه دوست دارند این کار را انجام دهند. امروزه بسیاری از برندهای تناسب اندام برای جلب نظر افرادی که به تناسب اندام علاقه مند هستند، لوگوهایی را انتخاب می کنند که با استفاده از مفاهیم هوشمندانه ورزش را سرگرم کننده جلوه می دهد. لوگو Ground Zero مثالی عالی است: ورزش سنگین وزنه برداری به زمین به مشتریان می گوید که این یک نقطه شروع است و از مبتدیان استقبال می شود.

طراحی لوگو

فلز برای نشان دادن محیط های بدنسازی

برخی از مشتریان سالها تجربه ورزش را در ورزشگاه به ارمغان می آورند و انتظار دارند که چیزی بیش از صدای معروف فلز چسبنده یا تجهیزات تمرینی فولادی نباشد. برای مراکز تناسب اندام یا سالن های بدنسازی که می خواهند یک تجربه تمرین کلاسیک و ساده را ارائه دهند، طراحی لوگو با رنگ فلزی ممکن است گزینه مناسبی برای آگاهی دادن به مشتریان با تجربه باشد که بدانند شما آنچه را که آنها نیاز دارند، دارید.

طراحی لوگو

فونت هایی که احساس تکنولوژی می کنند

همچنین می توان از تایپوگرافی برای ایجاد لوگوهای تناسب اندام که احساس تکنولوژی رو به مخاطب منتقل می کند استفاده کرد. در مورد ترکیب زوایای حاد، شکل حروف ناقص و رنگ آمیزی دیجیتالی برای ایجاد نمای دیجیتالی یا علمی تخیلی فکر کنید. این سبک از طراحی لوگو به طور موثری مشتری های سطح بالا و دارای فن آوری را هدف قرار می دهد که می خواهند از تجهیزات تمرینی پیشرفته و پیشرفته استفاده کنند.

طراحی لوگو

لوگوهای زنانه برای خانم های قوی

علیرغم اینکه صنایع تناسب اندام و سالنهای بدنسازی از نظر تاریخی به سمت مردان متمایل شده اند، شاهد طراوت بخشیدن برنامه های بدنسازی و تناسب اندام زنان محور هستیم که برای برابری جنسیتی موضع می گیرند. برخی از راه های عالی برای آوردن زنانگی به یک لوگو تناسب اندام یا سالن بدنسازی عبارتند از: تصویرگری از زنان ورزشی، ایجاد الگوهای زیبا پر از رنگ های زنانه، یا داشتن یک چیز سرگرم کننده است.

برای مطالعه بیشتر

طراحی یک آرم و لوگوی مناسب تنها به زمان طراحی منتهی نمی شود و موارد بسیار زیادی وجود دارد که باید پیش از آغاز طراحی لوگو به آنها توجه کرد. در مقاله زیر به یازده گام بسیار اساسی پیش از طراحی لوگو پرداخه ایم.

طراحی لوگو و خلق هویت برند شما میتواند یکی از چالش برانگیز ترین تصمیمات و اقداماتی باشد که در مسیر برندسازی مجموعه خود انجام خواهید داد. برخورداری از یک ایده مناسب میتواند شما را در بهتر طی کردن این مسیر یاری دهد. حتی گاها برخورداری از یک لوگوی عالی میتواند شما را در تاثیرگذاری بیشتر روی مخاطبان و جذب بیشتر آنان نیز یاری دهد. پس برای داشتن یک لوگوی خلاقانه تا می توانید ایده های مختلف را جمع آوری کنید و با یک طراح گرافیک حرفه ای نیز همکاری کنید تا به بهترین نتیجه ممکن برسید. تیم طراحی سل گرافیک نیز با سالها تجربه در زمینه طراحی لوگو و خلق هویت بصری برند در کنار شما خواهد بود تا به بهترین نتیجه ممکن دست یابید و گام نخست خود را محکم تر از سایر رقبا بردارید. برای دریافت مشاوره، اطلاع از قیمت ها و مشاهده نمونه کارها از طریق دکمه های زیر با ما در ارتباط باشید.


کلیه حقوق این وبسایت محفوظ و متعلق به سل گرافیک میباشد